سایر خبرها

اولتیماتومی که ابتر ماند/ وقتی سازمان حمایت اطلاعیه خود را پیگیری نمی‌کند

پس از گذشت ۲۴ روز از اولتیماتوم سازمان حمایت هنوز نه تنها خبری از درج قیمت کالا‌هایی که ارز دولتی گرفتند در سامانه ۱۲۴ نشده بلکه اطلاع رسانی هم از سوی سازمان حمایت مبنی بر برخورد با آن‌ها صورت گرفته است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از اختصاص ارز دولتی برای واردات کالا و مواد اولیه از سوی دولت برخی از واردکنندگان و تولیدکنندگان با سوءاستفاده از فضای به وجود آمده اقدام به دریافت این ارز‌ها کرده اما، در مقابل کالا‌ها را با قیمت آزاد به فروش رساند.

در پی این سوءاستفاده اسامی برخی از شرکت‌های دریافت کننده ارز از سوی بانک مرکزی اعلام شد تا دریافت کنندگان ارز برای همه مشخص شود.

پس از اعلام این اسامی سازمان حمایت وارد عمل شد و طی دستورالعملی اعلام کرد افراد حقیقی و حقوقی مورد نظر مکلفتد تا تاریخ ۱۷ تیرماه ۹۷ نسبت به ارایه لیست قیمت مورد عمل بر اساس ضوابط به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان جهت درج در سامانه ۱۲۴ اقدام نمایند.

اولتیماتومی که ابتر ماند/ وقتی سازمان حمایت اطلاعیه خود را پیگیری نمی‌کند

اما، در حال حاضر پس از گذشت ۲۴ روز از پایان یافتن تاریخ مقرر در اولتیماتوم سازمان حمایت هنوز نه تنها خبری از درج قیمت کالا‌هایی که ارز دولتی گرفتند در سامانه ۱۲۴ نشده بلکه اطلاع‌رسانی هم از سوی سازمان حمایت مبنی بر برخورد با آن‌ها صورت گرفته است.

اکنون همه در انتظار این هستند که ببیند افراد و شرکت‌هایی که ارز دولتی گرفتند چه زمانی قیمت‌ها را در سامانه ۱۲۴ ثبت می‌کنند و آیا با عدم ثبت از سوی سازمان حمایت برخوردی با آن‌ها خواهد شد یا این سازمان از کنار این موضوع گذر خواهد کرد.

منبع : میزان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟