اخبار لوازم خانگی

حضور پررنگ سامسونگ در نمایشگاه ایفا 2018

نمایشگاه سالانه ایفا (IFA) قرار است در ماه آینده (9 لغایت 14 شهریور) در برلین برگزار شود و بسیاری از غول های فناوری دنیا از جمله سامسونگ در این نمایشگاه شرکت کرده و محصولات جدید خود را به نمایش می گذارند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه سالانه ایفا (IFA) قرار است در ماه آینده (9 لغایت 14 شهریور) در برلین برگزار شود و بسیاری از غول های فناوری دنیا از جمله سامسونگ در این نمایشگاه شرکت کرده و محصولات جدید خود را به نمایش می گذارند.

بنا به گزارشات منتشر شده، سامسونگ قرار است که از سری تلویزیون های هوشمند و نیز لوازم خانگی جدید خود در جریان این نمایشگاه بزرگ رونمایی کند.

کنفرانس خبری این تولید کننده کره ای یک روز پیش از افتتاحیه رسمی نمایشگاه ایفا 2018 برگزار می شود و اطلاعات زیادی در خصوص جزییات آن منتشر نشده است.

علاوه بر این، این برند چشم بادامی ها به دنبال رونمایی از گلکسی واچ در این رویداد مهم تکنولوژی است. تصاویر وشایعات زیادی از این محصول جدید سامسونگ منتشر شده و علاقه مندان منتظر رونمایی رسمی آن در ایفا 2018 هستند.

گوشی های هوشمند سامسونگ نیز از دیگر محصولات جذاب این کمپانی کره ای است که قرار است گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 در 9 آگوست (18 مرداد) معرفی شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟