اخبار لوازم خانگی

دستگاه مراقبت از لباس سامسونگ رونمایی شد

شرکت سامسونگ الکترونیک در روز سه شنبه از دستگاه جدید مراقبت ازلباس خود به منظور حفظ پاکیزگی و زدودن بو از لباس رونمایی کرد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیک در روز سه شنبه از دستگاه جدید مراقبت ازلباس خود به منظور حفظ پاکیزگی و زدودن بو از لباس رونمایی کرد.

این غول تکنولوژی کره جنوبی محصول جدید خود را با عنوان ایر درسر (Air Dresser) و با قابلیت  4 برنامه مراقبت از لباس (بخار، تمیز کننده، هوا و خشک کن) معرفی کرد.

بنا به گفته این شرکت مطرح چشم بادامی ها، این محصول جدید تلفیقی از تمامی لوازم خانگی بوده و یا به عبارت دیگر از تکنولوژی بخار دستگاه های شستشو، سیستم ضد بو یخچال فریزر و همچنین سازو کار تصفیه هوای دستگاه های تهویه مطبوع بهره برده است.

دستگاه مراقبت از لباس Air Dresser با استفاده از جریان هوا و بخار که توسط دو دکمه در بالا و پایین این دستگاه اسپری می شود، بو و باکتری ها را از بین می برد.

بنا به اعلام این شرکت، دستگاه مراقبت از لباس Air Dresser به کمک آویز منحصر به فرد خود از توانایی تمیز کردن داخل لباس ها برخوردار است و در هنگام اسپری جریان هوا و تمیزکردن لباس کمترین صدا و لرزش را ایجاد می کند.

علاوه بر این، دستگاه مراقبت از لباس سامسونگ با توجه به جنس و نوع لباس میزان بخار و جریان هوای را تنظیم کرده و با نابود کردن 99 درصد از آلودگی­‌ها و باکتری­‌هایی که به صورت روزمره روی لباس می­‌نشینند، لباس‌ها را کاملا پاکیزه و بهداشتی می­‌کند.

ویژگی دیگری که قطعا مورد توجه مشتریان قرار می گیرد، کنترل این دستگاه با کمک اپلیکیشن SmartThings سامسونگ است که امکان انتخاب انواع تنظیمات را فراهم کرده است.

دستگاه مراقبت از لباس Air Dresser سامسونگ در رنگ های رز، قهوه ای، سفید و طلایی موجود بوده و از ماه سپتامبر با قیمت حدود 1.74 میلیون ون روانه بازار می شود.

همتای دیرینه سامسونگ الکترونیک، ال جی دو مدل جدید دستگاه مراقبت از لباس ال جی استایلر را در نمایشگاه IFA 2018 معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟