اخبار لوازم خانگی

شناسایی یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی یک انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان البرز خبر داد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی یک انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان البرز خبر داد.

سردار مهدی محمودی، در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به اقدامات اطلاعاتی مستمر و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان البرز یک انبار احتکار لوازم خانگی را در این شهرستان شناسایی و کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس شهرستان البرز با هماهنگی مقام قضائی از انبار دپوی کالای احتکار شده بازدید که در بازرسی به عمل آمده، ۹ هزار دستگاه تلویزیون ال‌ای دی و ۳ هزار دستگاه آبسردکن کشف شد.

سردار محمودی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیاردی برای کالا‌های احتکار شده برآورد کردند، خاطر نشان کرد: محل دپوی به دستور مقام قضائی پلمب و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان مبارزه با کالای قاچاق و احتکار شده را یکی از اولویت‌های پلیس عنوان و تاکید کرد: از تمام توان خود در راستای حمایت از تولیدات داخلی برای مقابله با قاچاقچیان کالا و ارز استفاده می‌کنیم./میزان

 انتهای پیام /

نظر شما چیست؟