اخبار لوازم خانگی

کدام قطعات لوازم خانگی از پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز معاف شدند؟+جدول

پس از نوسانات نرخ ارز قرار بر این شده بود که تولیدکنندگان داخلی برای ترخیص قطعات دپو شده خود در گمرک مابه التفاوت نرخ ارز را پرداخت کنند. در این میان بسیاری از تولیدکنندگان داخلی معترض بودند که این کار لطمه به تولید خواهد زد چراکه ثبت سفارش های انجام شده با نرخ ارز قبلی بوده و حالا دریافت مابه التفاوت نرخ ارز قانونی نیست.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از نوسانات نرخ ارز قرار بر این شده بود که تولیدکنندگان داخلی برای ترخیص قطعات دپو شده خود در گمرک مابه التفاوت نرخ ارز را پرداخت کنند. در این میان بسیاری از تولیدکنندگان داخلی معترض بودند که این کار لطمه به تولید خواهد زد چراکه ثبت سفارش های انجام شده با نرخ ارز قبلی بوده و حالا دریافت مابه التفاوت نرخ ارز قانونی نیست.

بر اساس نامه ای که محمد شریعتمداری؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت به عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی زده است، لیست گروه کالائی که از پرداخت این مابه التفاوت نرخ ارز معاف شده اند، اعلام شد.

بر اساس این گزارش کالاهای مربوط به لوازم خانگی به شرح ذیل اعلام شده است.

 

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران» لیست بالا تنها مربوط به گروه فلزی و لوازم خانگی بوده و در لیست کلی منتشر شده بخشی از گروه های لوازم الکترونیکی نیز به گروه فلزی و لوازم خانگی مربوط می شود. برای دریافت و مشاهده کامل لیست کلیک کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟