اخبار لوازم خانگی

نخستین تلویزیون الد فیلیپس آماده ورود به بازار می شود

نخستین تلویزیون الد فیلیپس در سایزهای 55 و 65 اینچی و نیز با قابلیت های پشتیبانی از 4K، HDR، اندروید و نورپردازی محیط آماده ورود به بازار می شود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین تلویزیون الد فیلیپس در سایزهای 55 و 65 اینچی و نیز با قابلیت های پشتیبانی از 4K، HDR، اندروید و نورپردازی محیط آماده ورود به بازار می شود.

تلویزیون های فیلیپس در بازار اروپا تحت عنوان OLED803 و تی پی ویژن عرضه می شود که از نظر مشخصات فنی همانند نسخه گران تر OLED903 بوده و اما تنها فاقد ساندبارهای B&W است.

مدل 803 با رزولوشن 4k و پشتیبانی از سه فرمت HDR (HDR10 وHDR10+ og HLG) در سایزهای 55 و65 اینچی موجود است.

علاوه براین، این سری تلویزیون های تازه وارد مجهز به پردازشگر ویدیویی P5 فیلیپس نیز هستند.

تلویزیون سری OLED803 همانند مدل OLED903 از قابلیت سازگاری با دالبی اتمس برخوردار است.

لازم به ذکر است که تلویزیون جدید این برند هلندی براساس پلتفرم اندروید تی وی گوگل ساخته شده و نسخه 8 آن به زودی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

سیستم Ambilight  از ویژگی های برجسته تلویزیون های فیلیپس بوده که منجر به رقابت جدی این تولید کننده هلندی با سایر برندها شده است.

امبیلایت یک سیستم روشنایی است که به طور فعال، روشنایی و رنگ را بر اساس محتوای تصویر تنظیم می کند و در واقع یک سری لامپ های LED است که در قاب پشت تلویزیون قرار می گیردو در نتیجه بیننده جزئیات تصویر بیشتر، کنتراست و رنگ بیشتری رو مشاهده می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟