اخبار لوازم خانگی

ارائه لیست قیمت جدید شرکت‌های لوازم خانگی با افزایش قیمت 20 تا 60 درصدی/ ال جی احتکار نکرد

پس از انتشار خبر «ال کا ایران» مبنی بر افزایش قیمت 20 درصدی محصولات شرکت های لوازم خانگی، صبح امروز رئیس اتحادیه لوازم خانگی خبر از ارائه لیست جدید قیمت ها با افزایش قیمت 20 تا 60 درصدی را داد. همچنین در خصوص پرونده ال جی طبق ارائه مستندات این شرکت به مراجع ذیربط، 50 هزارقلم محصولات وارداتی این شرکت احتکار نبوده و از صبح شنبه به بازار عرضه می شود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، افزایش قیمت لوازم خانگی در شرایطی که تمامی مواد اولیه تولید رشد چشمگیری داشتند، دور از ذهن نبود. همچنین نوسانات بازار ارز نیز بر بخش کالاهای وارداتی این حوزه تاثیر گذار بوده و انتظار می رفت که در این حوزه نیز شاهد رشد قیمت محصولات باشیم.

در همین رابطه محمد طحان پور؛ رئیس اتحادیه لوازم خانگی در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» با اشاره به اینکه شرکت های لوازم خانگی لیست قیمت جدید خود را ارائه داده اند عنوان کرد :شرکت های لوازم خانگی از صبح شنبه محصولاتشان را در فروشگاههای خود با نرخ های جدید عرضه خواهند کرد.  البته هنوز برخی از برند ها لیست جدید قیمت خود را ارائه نکرده اند که احتمالا طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

وی گفت : بر اساس لیست قیمت جدید ارائه شده محصولات وارداتی شرکت ال جی رشد 40 تا 60 درصدی خواهند داشت. همچنین قیمت محصولات تولید داخلی صوت و تصویری سامسونگ 18 درصد و سایر محصولات تولید داخلی 20 تا 25 درصد و محصولات وارداتی  این برند 35 تا 40 درصد افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی در خصوص پرونده 50 هزارقلم محصولات وارداتی شرکت ال جی به خبرنگار ما گفت : کالاهای وارداتی کشف شده در انبار شرکت ال جی که با شیطنت برخی از رسانه های به عنوان احتکار معرفی شد، با ارائه اسناد و مدارک این شرکت به سازمان تعزیرات حکومتی کشور و همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت مشخص شد که احتکار نبوده است.

وی ادامه داد : تمامی این 50 هزارقلم کالا  از صبح روز شنبه با قیمتهای جدید در فروشگاه‌های زنجیره ای این شرکت عرضه شود و عرضه این کالاها باعث کاهش قیمت های کاذب این محصولات در بازار خواهد شد.

البته این افزایش قیمت مربوط به نرخ مصوب کارخانه های تولیدی است و پیش تر «ال کا ایران» نیز خبر افزایش قیمت 20 درصدی کالا در بازار لوازم خانگی را داده بود. بر اساس این گزارش هم اکنون بازار لوازم خانگی در کنار رکود شدید، دارای حباب قیمتی بسیار عجیبی نیز شده است که به نظر می رسد با ارائه لیست قیمت جدید شرکت‌های لوازم خانگی، شاهد کاهش قیمت های کاذب در بازار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟