اخبار لوازم خانگی

درخشش ماشین لباسشویی بکو در نمایشگاه ایفا 2018

نمایشگاه ایفا امسال میزبان بسیاری از برندهای ترکیه ای از جمله بکو بود. برندهای مطرح جهان با حضور در این رویداد تکنولوژی به دنبال نمایش پیشرفت های خود در حوزه های مختلف هستند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا امسال میزبان بسیاری از برندهای ترکیه ای از جمله بکو بود. برندهای مطرح جهان با حضور در این رویداد تکنولوژی به دنبال نمایش پیشرفت های خود در حوزه های مختلف هستند.

کنفرانس مطبوعاتی بکو و وستل در حالی برگزار شد که محصولات این دو برند توجه بسیاری از افراد را در عرصه بین المللی به خود جلب کرد.

ماشین لباسشویی ظریف و سریع بکو، AquaTechTM از جمله محصولات محبوب این برند ترک به شمار می رود که سرو صدای زیادی در برلین به پا کرد.

نمایشگاه ایفا 2018 برای بیست و هشتمین بار با حضور 1,814 شرکت و معرفی 730 محصول اعم از یخچال فریزر و گوشی های هوشمند برگزار شد و شرکت های ترکیه ای نیز فناوری های جدید خود را معرفی کردند.

شرکت بکو به دنبال حضور گسترده تر در سطح جهانی است و این فناوری جدید در ماشین لباسشویی های آن می تواند علاوه بر تحقق رویاهای این برند، سطح جدیدی از کیفیت را به مشتریان ارائه دهد.

مدیرعامل آرچلیک، هاکان بلغورلو در این خصوص عنوان کرد: “ماشین لباسشویی های مجهز به این فناوری با توجه به دیدگاه مشتریان طراحی شده اند. بسیاری از مشتریان عنوان کردند که برخی لباس ها از خود ماشین لباسشویی گران تر اند و در نتیجه نباید خراب بشوند.”

 فناوری AquaTechTM لباسشویی بکو در مقایسه با سایر نسخه ها 50 درصد سریع تر عمل کرده و بدون دیگ چرخشی از لباس های کاربران مراقبت می کند.

وی در کنفراس مطبوعاتی با تاکید بر موفقیت های بکو در بازار جهانی و معرفی فناوری های جدید اذعان کرد: “ما فناوری و محصولات خود را به منظور ایجاد زندگی راحت تر، ارتقا سلامت زندگی براساس دیدگاه و نظرات مشتریان توسعه داده ایم.”

وی افزود، ما به دنبال گسترش پروژه های خود در حوزه رباتیک بوده و علاقه مندان برای آشنایی با آن ها باید تا نمایشگاه ایفا در سال آینده منتظر بمانند.

شرکت بهستان تجارت ارس نماینده رسمی بکو در ایران است که محصولاتی نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی را روانه بازار ایران می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟