اخبار لوازم خانگی

پاسخی برای تماس‌های مردم در مورد شرایط بازار لوازم خانگی نداریم

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اصفهان با بیان اینکه تولیدکنندگان لوازم خانگی به امید ثبات قیمت کالا عرضه نمی‌کنند، گفت: روزانه تماس‌های بسیاری از طرف مردم برای بررسی شرایط بازار لوازم خانگی داریم اما پاسخی برای آنها نداریم.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکبر محمدی درباره وضعیت بازار لوازم خانگی به دنبال نوسانات شدید ارزی، اظهار داشت: در حال حاضر نه مشتری در بازار وجود دارد که جنسی را بخرد و نه فروشندگان جنس خود را عرضه می‌کنند.

وی افزود: در بیان این اوضاع دلیلی نمی‌توانیم عنوان کنیم، چون خود ما نیز نمی‌دانیم دقیقا علت چیست، یا به دنبال افزایش قیمت هستند و یا جنسی ندارند که ما هم در جریان نیستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اصفهان با بیان اینکه فروشندگان منتظر مانده‌اند تا شرایط بازار ثابت شود، گفت: مردمی که به دنبال خرید لوازم خانگی هستند با این شرایط مضطر شده‌اند و در سوی مقابل فروشندگان جنس خود را نمی‌فروشند تا بازار ثبات پیدا کند.

وی با بیان اینکه روزانه تماس‌های بسیاری از طرف مردم برای بررسی شرایط بازار لوازم خانگی داریم، افزود: ما نیز پاسخی نداریم که به مردم بدهیم.  

محمدی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف برای حفظ وضعیت فعالیت فروشندگان لوازم خانگی، گفت: ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم که فروشگاه‌های عرضه لوازم خانگی فعالیت را تعطیل نکنند اما فعلاً راهکار دیگری برای حل مشکلات وجود ندارد./تسنیم

انتهای پیام/ 

نظر شما چیست؟