اخبار لوازم خانگی

تخلیه اتوماتیک زباله توسط جاروبرقی های جدید روباتیک

جاروبرقی های جدید روباتیک به قابلیت خالی کردن اتوماتیک زباله های جمع آور شده مجهز می شوند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  جاروبرقی +Roomba i۷  نام یک ربات هوشمند است که وظیفه ای شبیه به جاروبرقی های مرسوم در خانه ها دارند. اما این ربات هوشمند فراتر از یک جاروبرقی معمولی بوده و این بار به قابلیت جدیدی مجهز شده که می تواند بدون هیچگونه کمکی، زباله های جمع آوری شده را خالی کند.

در مخزن این جاروبرقی هوشمند یک کیسه زباله بسیار بزرگ قرار دارد و به کمک یک پایه متصل به خود هرگونه گردو خاک را به درون مخزن خود می کشد. البته پایه مذکور نقش شارژر دستگاه را نیز داشته که در تامین برق این دستگاه عملکر مناسبی دارد.

+i۷ بسیار هوشمند است به طوریکه می تواند به یاد بیاورد که قبلا در کدام قسمت خانه بوده و قرار است به کدام قسمت خانه برای پاکسازی و جذب گرد و خاک برود.ویژگی مکان یابی به عنوان یکی از فاکتورهای موردعلاقه خریداران این محصول، در نسخه های قبلی آن نیز وجود داشته اما شرکت سازنده در نسخه پلاس آن قابلیت ذخیره سازی نقشه بعد از مکان یابی را نیز به آن اضافه کرده است که این مهم به کمک دوربین های تعبیه شده بر روی این دستگاه امکانپذیر می شود.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی این جاروبرقی هوشمند و اتوماتیک ۹۵۰ دلار بوده و بنا بر اعلام شرکت سازنده، +i۷  گرانقیمت ترین مدل تولیدی شرکت سازنده در حال حاضر است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟