اخبار لوازم خانگی

تامین مواد اولیه کارخانه های لوازم خانگی

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: با تامین زنجیره تولید و ورق فولادی مواد اولیه کارخانه های لوازم خانگی را تامین می کنیم.

admin | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی روز دوشنبه با حضور محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صمت، رئیس و اعضای  کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ مجلس و سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در کارخانه لوازم خانگی برگزار شد.

حمیدرضا فولادگر در این جلسه اظهار کرد: با وضع تحریم های جدید می توان تهدید را به فرصت تبدیل کرد و یکی از راه حل های کنونی کشور حل مشکل نرخ ارز است و این بهترین فرصت برای حمایت از تولید داخلی است.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: از واحدهای تولیدی که توانمند هستند بازدیدهایی داشته ایم این واحد هم می تواند ظرفیتهای خوبی را ایجاد کند، در کشور چند برند داشتیم که از بین رفت و باید برندهای دیگر را حفظ کنیم.

وی افزود: یکی از راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور واقعی شدن نرخ ارز بود حالا این اتفاق رخ داده و این فنر آزاد شده است شاید چند ماه فشار باشد اما می توان از این مقطع برای تقویت تولید داخلی استفاده کرد.

فولادگر بیان کرد: واردات ۱۴۰۰ قلم کالا ممنوع شده که لوازم خانگی از آن جمله است و این رویکرد یک فرصت است که تولیدکننده باید استفاده کند.

وی تصریح کرد: در تامین ورق باید گفت مدتی بازار بر هم ریخت اما در حال حاضر اوضاع آرام شده و قرار شده نیازها تامین شود.
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی بیان کرد: مشکل تامین ورق فولادی حل شده است وقتی در پتروشیمی ظرفیت داریم چرا باید در تامین آن به کارخانه ها مشکل داشته باشیم، عوامل به هم ریختگی بازار مواد اولیه را شناخته ایم و ان را حل می کنیم.

وی گفت: با سهمیه بندی مواد پتروشیمی نیاز کارخانه ها را تامین می کنیم با امضای طلایی امیدواریم مشکل تامین فولاد و مواد اولیه کارخانه های تولید لوازم خانگی حل شود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی بیان کرد: با تسهیل در امور، حمایت واقعی از تولید کالای ایرانی را محقق خواهیم کرد./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟