اخبار لوازم خانگی

امکان برقراری تماس تصویری با دو ابزار جدید فیسبوک

فیسبوک از دو ابزار جدید خود با عنوان پورتال و پورتال پلاس به منظور برقراری تماس های تصویری رونمایی کرد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فیسبوک از دو ابزار جدید خود با عنوان پورتال و پورتال پلاس به منظور برقراری تماس های تصویری رونمایی کرد.

این دو محصول جدید فیسبوک ترکیبی از یک تبلت و یک اسپیکر است.

این محصولا جدید فیسبوک تحولی در برقراری تماس های تصویری ایجاد کرده که به لطف آن از این پس می توانید بدون دسترسی به اپلیکیشن خاصی و به راحتی با دوستانتان تماس تصویری برقرار کنید.

نکته جالب این دستگاه ها این است که امکان برقراری تماس با 7 نفر را به طور همزمان فراهم شده و این دستگاه ها از قابلیت پشتیبانی و ارتباط با سایر تبلت و گوشی ها برخوردار هستند.

پورتال از یک نمایشگر ۱۰ اینچ با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره برده و نسخه پورتال پلاس به‌نمایشگری ۱۵ اینچ با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است.

دستگاه های مذکور براساس فناوری های هوشمند ساخته شده اند و دوربین هوشمند این دستگاه‌ها می‌تواند به‌صورت خودکار روی سوژه‌های مختلف بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی کند تا همه‌ی آن‌هایی که در اتاق نشسته‌اند، در کادر تصویر قرار بگیرند.

علاوه براین، امکان کنترل دستگاه‌های جدید فیسبوک با استفاده از فرمان صوتی وجود دارد و کاربران می توانند با یک ضربه روی نمایشگر، دوربین را خاموش و میکروفون را قطع کند

بنا برگفته فیسبوک، پورتال و پورتال پلاس به‌ترتیب با قیمت ۱۹۹ و ۳۴۹ دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟