اخبار لوازم خانگی

معرفی بهترین سرویس های چای خوری در بازار ایران+قیمت

پذیرایی از میهمان و یا مهمان نوازی در میان ایرانیان رواج دارد و پذیرایی با یک استکان چای خوش عطر و البته با یک سرویس شکیل و زیبا می تواند لذت میهمانی را دوچندان کند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پذیرایی از میهمان و یا مهمان نوازی در میان ایرانیان رواج دارد و پذیرایی با یک استکان چای خوش عطر و البته با یک سرویس شکیل و زیبا می تواند لذت میهمانی را دوچندان کند.
سرویس های چای خوری انواع مختلفی دارد که در ذیل به معرفی بهترین آن ها پرداخته شده است.

 

سرویس چای خوری 17 پارچه بی.وی.کی کد VK600601
 

مشخصات
17پارچه، مناسب برای 6 نفر، قابلیت استفاده در مایکروویو و ماشین لباسشویی، سرامیکی، دارای یک فنجان، قوری و یک شکر ریز و نیز 6 عدد فنجان و نعلبکی.
قیمت: ۱۸۳,۰۰۰ تومان

 

سرویس چینی 17 پارچه چای خوری چینی زرین ایران سری ایتالیا اف طرح آفتاب درجه عالی
 

مشخصات
17پارچه، مناسب برای 6 نفر، ساخت ایران، قابلیت استفاده در مایکروویو و ماشین لباسشویی، چینی و دارای یک قندان، قوری و یک شکر ریز و نیز 6 عدد فنجان و نعلبکی.
قیمت: ۱۹۵,۰۰۰ تومان

 

سرویس چای خوری 16 پارچه ریو مدل 8200
 

مشخصات
16پارچه، مناسب برای 6 نفر، چینی و دارای یک قندان، قوری و یک شکر ریز و نیز 6 عدد فنجان و نعلبکی به همراه یک استند، رنگ بندی متنوع.
قیمت: ۱۹۵,۰۰۰ تومان

 

سرویس چای خوری 17 پارچه روما کد 001
 

مشخصات
17پارچه، مناسب برای 4 نفر، طلای برجسته 24 عیار و جعبه کادویی شیک، دارای یک قندان، قوری و یک شکر ریز و نیز 6 عدد فنجان و نعلبکی و جنس چینی و داخل لعابی.
قیمت: ۲۴۹,۰۰۰ تومان

 

سرویس چای خوری 23 پارچه پلاس مدل 2375-23S
 

مشخصات
23 پارچه و مناسب برای 6 نفر، چینی و داخل لعابی، قابلیت استفاده در مایکروویو و ماشین لباسشویی، دارای طرح رز صورتی و خطوط طلایی، دارای قوری، قندان و شکرریز پایه دار و  6 عدد قاشق چینی به طول 12.5 سانتیمتر.
قیمت: ۲۷۰,۰۰۰ تومان

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟