اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی هایی که خانه شما را هوشمندتر می کنند!

با ظهور اینترنت اشیا و ابزارهای هوشمند، سبک جدیدی از زندگی معرفی شد که راحتی و آسایش بیشتری را برای بشر به ارمغان آورد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با ظهور اینترنت اشیا و ابزارهای هوشمند، سبک جدیدی از زندگی معرفی شد که راحتی و آسایش بیشتری را برای بشر به ارمغان آورد.

خانه هوشمند از جمله بخش هایی است که در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته و این وسایل جایگزین لوازم خانگی قدیمی  و متداول گذشته شده اند.
در ذیل به معرفی برخی از این وسایل پرداخته شده است.
 
یخچال فمیلی هاب سامسونگ
 
زمان استفاده از یخچال فریزرهای قدیمی به پایان رسیده است. تا کنون یخچال فریزرهای هوشمند زیادی به بازار عرضه شده که مدل فمیلی هاب سامسونگ یکی از بهترین نسخه های بازار است.
 این یخچال فریزرها مجهز به یک صفحه نمایشگر بزرگ بر روی یکی از درب ها هستند که به کاربران امکان سفارش آنلاین مواد غذایی، استریم موسیقی، جستجوی دستور العمل ها و بسیاری قابلیت های دیگر را می دهند.
 ارسال دستورات صوتی مختلفی از جمله پرسیدن وضعیت آب و هوا و اضافه کردن اقلام مورد نیاز برای لیست خرید از دیگر ویژگی های این محصول هوشمند سامسونگ محسوب می شود.
علاوه براین، این سری از یخچال های مجهز به یک دوربین داخلی هستند که اطلاعات دقیقی از تازه ماندن مواد غذایی در اختیار کاربران قرار می دهد.
 
قفل هوشمند آگوست
 
بسیاری از افراد هنگام خروج از منزل فراموش می کنند که درب خانه را قفل کنند اما این قفل هوشمند این مشکل را برطرف کرده است.
قفل هوشمند آگوست به گوشی همراه کاربران متصل شده و امکان کنترل ورود و خروج و البته امنیت خانه را فراهم کرده است.
علاوه براین، امکان باز و قفل کردن درب ها به کمک گوشی های همراه وجود دارد.
 
آمازون اکو
 
 
نخستین گجتی که برای هوشمند کردن هر خانه ای الزامی است، دستیار صوتی آمازون اکو است.
 امکان اتصال به شبکه های رادیویی و لوازم هوشمند منزل، پاسخگویی به سوالاتی که در طول روز به ذهنتان می رسد و حوصله جستجوی آنها را ندارید فقط بخشی  از امکانات بی نظیر این دستیار هوشمند است. 
انتهای پیام/

نظر شما چیست؟