اخبار لوازم خانگی

بهترین سرویس قابلمه در بازار ایران

آشپزخانه با سرویس پخت و پز معنا پیدا می کند و در واقع برای این که حرفه ای آشپزی کنید، ابزار و وسایل کار از اهمیت زیادی برخوردار است.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آشپزخانه با سرویس پخت و پز معنا پیدا می کند و در واقع برای این که حرفه ای آشپزی کنید، ابزار و وسایل کار از جمله سرویس قابلمه از اهمیت زیادی برخوردار است. البته مهم است که برای خرید این محصول بهترین سرویس قابلمه انتخاب شود.

این دو مطلب را حتما بخوانید:

1. راهنمای کامل خرید جهیزیه/ برای خرید جهیزیه مناسب چه کنیم؟

2. راهنمای خرید لوازم خانگی در بازار ایران

سرویس ظروف پخت و پز لازمه ی هر آشپزخانه است که شناخت بهترین برندهای سرویس قابلمه که امتحان خود را پس داده اند، نیاز به مهارت و مطالعه دارد.

برای خرید تنها دانستن اطلاعات فنی محصول کافی نیست چرا که قیمت هم نقش مهمی در انتخاب خریداران بازار لوازم خانگی ایفا می کند.دانستن قیمت بازار لوازم خانگی یا حدود آن کمک می کند که شما خرید با اطمینانی را انجام دهید.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید قابلمه/قیمت انواع سرویس قابلمه چه قدر است؟

درذیل مشخصات برخی از بهترین سرویس قابلمه های با کیفیت ذکر شده که در هنگام خرید می تواند یک راهنمای مناسب باشد.

سرویس پخت و پز 16 پارچه سولایتر مدل Italy051

بهترین سرویس قابلمه در بازار

سولایتر برندی نام آشنا در سراسر جهان است که به سبب کیفیت بالا و بسیاری مزیت های دیگر به بازار اکثر کشورهای از جمله ایران عرضه می شود.

این برند ایتالیایی با سابقه به سبب  طراحی های متنوع، نوآوری، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش شهرت جهانی دارد.

در این بخش به معرفی یکی از بهترین محصولات این شرکت پرداخته شده که در بازار ایران نیز بسیار پرطرفدار است.

تعداد پارچه: 15

جنس بدنه: گرانیت

جنس رویه:سرامیک

سایر مشخصات: قابلمه سایز 20 همراه با درب، قابلمه سایز 24 همراه با درب، قابلمه سایز 28 همراه با درب، قابلمه سایز 32 همراه با درب، ماهی تابه سایز 20 همراه با دستگیره جدا شونده، ماهی تابه سایز 26 همراه با درب، دیس گریل همراه با درب.

قیمت: ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

سرویس پخت و پز 20 پارچه گرانیتی فونیکس مدل Muller

بهترین سرویس قابلمه در بازار

شرکت فونیکس یکی از پیشگام ترین برندها در حوزه تولید لوازم پخت و پز است که محصولات آن براساس استانداردهای بین المللی ساخته می شود.

این ظروف آلومینیوم دایکاست و یا به اصطلاح چدنی در مقایسه با تفلون حرارت را به طور یکنواخت پخش می کنند و با عث می شود که غذا به راحتی نسوزد.

علاوه براین، پوشش گرانیتی این سرویس بسیار مقاوم بوده  ودارای سه لایه است که باعث می شود سطح چسبندگی بسیار کاهش یابد.

تعداد پارچه: 20

جنس بدنه: آلومینیوم دایکاست

جنس رویه: گرانیت

سایر مشخصات: دارای درپوش‌های پیرکس با رینگ سیلیکونی، دسته‎‌ها از جنس بدنه با روکش سیلیکونی، قابل شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی، ست 6 تکه ابزار آشپزی به‌همراه استند شامل: لیسک، کفگیر، ملاقه، قاشق، چنگال اسپاگتی، قاشق صافی، قابل استفاده روی انواع گاز و کفی ضدخش.

قیمت: ۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

سرویس پخت و پز 10 پارچه ام جی اس مدل KC1013

بهترین سرویس قابلمه در بازار

شاید در نگاه اول مهمترین تفاوت این سرویس با نمونه های دیگر این لیست تعداد قابلمه های آن باشد اما مطمئنا کیفیت بالا و رضایتمندی مشتریان موجب شده که در این لیست قرار بگیرد.

تعداد پارچه: 10

جنس بدنه: آلومینیوم دایکاست

جنس رویه: ماربل

سایر مشخصات: مقاوم در برابر خط و خش، نوار دور درپوش‌ها از جنس سیلیکون، تمام ظروف دارای قابلیت شست‌وشو با ماشین ظرف‌شویی، قابلمه‌ها دارای دو دسته در طرفین از جنس بدنه،  تابه دارای یک دسته عایق، به همراه یک جفت (دو عدد) دستگیره‌ی پارچه‌ای برای حمل آسان ظروف به ابعاد 14 × 11 سانتی‌متر.

قیمت: ۷۴۹,۵۰۰ تومان

سرویس پخت و پز 17 پارچه تکنو مدل Butterfly-G

بهترین سرویس قابلمه در بازار

این سرویس پخت و پز تکنو از جمله محصولات پرطرفدار این برند به شمار می رود که انتقال حرارت به‌صورت کاملا یکنواخت انجام می‌شودو دسته ها کاملا به بدنه متصل هستند. رنگ بندی متنوع این محصول از مزیت های آن به شمار می رود.

تعداد پارچه: 17

جنس بدنه: آلومینیوم

جنس رویه: گرانیت

سایر مشخصات: سه عدد قابلمه، یک تابه و ابزار آشپزی، دارای درپوش‌های شیشه‌ای با رینگ استیل، ست 7 پارچه ابزار آشپزی شامل: چنگال، چنگال اسپاگتی، دو عدد کفگیر، ملاقه و قاشق، دارای دو عدد دستگیره سیلیکونی.

قیمت: ۴۴۸,۵۰۰ تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟