اخبار لوازم خانگی

کاهش 15 تا 25 درصدی موبایل در بازار

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل گفت: با کاهش سرعت جهشی نرخ ارز، قیمت گوشی موبایل در هفته جاری در بیشتر مدلها بین ۱۵ تا ۲۵ درصد ارزان شده است.

admin | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ابراهیم درستی  با اشاره به آخرین وضعیت بازار گوشی تلفن همراه در کشور تاکید کرد: هنوز گوشی های جدید به اندازه نیاز و تقاضای مردم به بازار عرضه نشده است و منتظر هستیم که با ورود این کالاها، وضعیت بازار تثبیت شود.

وی با بیان اینکه قیمت گوشی موبایل بر مبنای نرخ ارز تعیین می شود، افزود: هم اکنون با کاهش سرعت جهش نرخ ارز در کشور، بسیاری از مدلهای گوشی موبایل در بازار با کاهش قیمت ۱۵ تا ۲۵ درصد مواجه شده اند.

درستی گفت: برمبنای شنیده ها، قرار است در هفته جاری وضعیت ۷۲۰ هزار گوشی تعلیق شده مشخص و این گوشی ها پس از قیمتگذاری، توزیع و وارد بازار شوند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه ادامه داد: این گوشی ها با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده اند و قرار است در کمیته متشکل از وزارت صمت و ارتباطات، برمبنای ارز نیمایی قیمت گذاری شوند.

وی افزود: از سوی دیگر ثبت و سفارش برای واردات گوشی نزدیک به ۲۰ روز است که آزاد شده و به این ترتیب پیش بینی می شود با ورود گوشی های جدید به بازار و نیز آزادسازی گوشی های توقیف شده، وضعیت بازار موبایل از هفته آینده به یک ثبات نسبی برسد./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟