اخبار لوازم خانگی

طعم تازگی نزدیکتر از همیشه

چند ماه پیش وقتی برای خرید یخچال با همسرم به بازار لوازم خانگی رفتیم، هنوز تصمیم نهایی خود را برای انتخاب مدلی خاص نگرفته بودیم.

admin | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چند ماه پیش وقتی برای خرید یخچال با همسرم به بازار لوازم خانگی رفتیم، هنوز تصمیم نهایی خود را برای انتخاب مدلی خاص نگرفته بودیم. واقعیت‌اش ما از همان ۱۲ سال پیش که ازدواج کردیم، یخچال نسبتا خوبی را خریده‌ بودیم و برای همین تا حالا نیازی به خرید دستگاه جدید احساس نمی‌کردیم. حتی روزی هم که به بازار رفتیم هنوز بین خریدن و نخریدن شک و تردید داشتیم. اما دیگر هم آشپزخانه‌مان بزرگتر شده بود و هم ما دیگر خانواده دو نفره سابق نبودیم و با داشتن دو فرزند نیاز داشتیم تا ساید‌بای‌ساید بزرگی در آشپزخانه‌مان داشته باشیم. برای همین هر دو نفرمان خیلی سخت و مشکل‌پسند شده بودیم و کمتر مدلی می‌توانست ما را برای خرید قانع کند. تا اینکه بعد از مدتی گشت‌وگذار وارد فروشگاهی بزرگ شدیم، در این ترافیک و بوی دود و آلودگی هوا، هوای مطبوع این فروشگاه برای ما که هنوز تصمیمی برای خرید نگرفته بودیم، پناهگاه خوبی محسوب می‌شد.

 

داخل فروشگاه در حال دیدن مدل‌های مختلف یخچال‌ها بودیم که ناگهان توجه‌مان به یکی از سایدبای‌سایدها جلب شد و برای لحظاتی میخکوب شده بودیم. همین موضوع باعث شد تا راهنمای فروشگاه که تصور می‌کرد سوالاتی را در مورد یخچال داشته باشیم نزد ما بیاید.

کارشناس فروشگاه آقای خوش برخورد و مودبی بود که به آرامی توضیحاتی را در مورد قابلیت‌ها و مشخصات ساید بای ساید به ما منتقل کرد.

سایدبای‌سایدی که توجه ما را به خودش جلب کرده بود از سایدبای‌سایدهای سری فودشوکیس یا همان FSR سامسونگ بود. بدنه یخچال آنقدر خوش رنگ‌ و لعاب طراحی شده بود که نگاه هر کسی را به سمت خودش خیره می‌کرد.

 

به خاطر دخترم

در همان حین که مشغول تماشای یخچال بودیم، کارشناس فروشگاه درب یخچال را باز کرد تا قابلیت کم‌نظیر «فود شو کیس» سایدبای‌سایدهای FSR سامسونگ را توضیح دهد. سایدبای‌سایدهای سری FSR در قسمت یخچال خود به درب شوکیس مجهز شدند. شوکیس شامل ۶ محفظه است که به ترتیب از بالا به پایین براساس نیازهای غذایی تمامی اعضای خانواده طراحی شده است. مثلا پایین‌ترین محفظه را می‌توان به خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های بچه‌های کوچک‌تر خانواده اختصاص داد.

در همین زمان بود که کارشناس فروشگاه با این جملات داغ دلم را تازه کرد. موضوع برمی‌گردد به اوایل سال جاری، زمانی که دختر کوچکم قصد داشته شیشه مربا را از طبقه بالایی یخچال بردارد، قدش به طبقه نمی‌رسد و در همان حین شیشه از دستش می‌افتد و روی پای دخترم خرد می‌شود.

برای همین در همان لحظه‌ای که درب شوکیس یخچال را دیدم به این فکر می‌کردم با داشتن این یخچال دیگر تمامی خوراکی‌ها و مواد غذایی جایگاه ثابتی را در یخچال خواهند داشت و مثلا کسی شیشه مربا را روی طبقه بالایی نمی‌گذارد یا خوراکی‌های بچه‌ها به راحتی در دسترس‌شان خواهد بود.

مزیت دیگر درب شوکیس این یخچال‌ حفظ تازگی مواد غذایی است که کمک می‌کند حتی در صورت باز کردن پیاپی و متعدد درب، سرمایی از یخچال خارج نشود.

 

FSR14 دارای Metal cooling

کارشناس فروشگاه بعد از اینکه درب شوکیس را توضیح داد به سراغ قسمت‌های داخلی یخچال رفت و سیستم خنک‌کنندگی دوگانه (Twin Cooling) را برای ما شرح داد. در این سیستم گردش هوای فریزر و یخچال کاملا از یکدیگر جدا شده است. در حین این توضیحات بود که ناخودآگاه اتفاق هفته پیش را به یاد آوردم و دوباره مزه پنیری که بوی زمخت ماهی داخل فریزر را گرفته بود در دهانم جاری شد.

محافظ Metal Cooling در بخش داخلی درب یخچال باعث می شود حتی اگر شما درب شوکیس را بارها باز و بسته کنید، باز هم دمای داخلی یخچال در بهترین حالت باقی بماند. به این ترتیب غذهای موردعلاقه تان مانند روز اول تازه باقی می مانند.

حفظ رطوبت و تازگی مواد غذایی به خصوص میوه‌ها و سبزیجات مزیت دیگری است که سیستم خنک‌کنندگی دوگانه به ساید‌بای‌سایدهای FSR سامسونگ بخشیده است. در واقع حفظ رطوبت مواد غذایی کمک می‌کند تا طعم و مزه اصلی خوراکی‌ها باقی بماند و همیشه غذایی خوشمزه و در عین حال سالم را به خانواده‌ خود هدیه دهیم. در ساید‌بای‌سایدهای FSR رطوبت مواد غذایی تا ۷۰ درصد حفظ می‌شود. این رقم در یخچال‌های معمولی تنها ۳۰ درصد است. این سطح از حفظ رطوبت در کنار باقی ماندن دما در سطح ثابت و مناسب، باعث می شود تا مواد غذایی تازگی خود را از دست نداده و پلاسیده نشوند.

حضور ما در بازار لوازم خانگی و ورود به فروشگاه بزرگ سامسونگ موجب شد تا الان در آشپزخانه خود یخچالی داشته باشیم که هم تمامی اعضای خانواده‌ به خوراکی‌های داخل یخچال دسترسی داشته باشند و هم مواد غذایی سالم و تازه‌ای را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟