اخبار لوازم خانگی

پخت سریع تر غذا با فرهای توکار هوشمند ال جی!

شرکت تولید کننده لوازم خانگی ال جی از عرضه اجاق فرهای جدیدی خبر داده که 4 برابر سریعتر از اجاق فرهای امروزی عمل می کنند و به علاوه برای یک آشپزی مدرن طراحی شده اند.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی ال جی از عرضه اجاق فرهای جدیدی خبر داده که 4 برابر سریعتر از اجاق فرهای امروزی عمل می کنند و به علاوه برای یک آشپزی مدرن طراحی شده اند.

این غول تکنولوژی کره جنوبی دو مدل جدید از فرهای توکار را به بازار معرفی کرده که علاوه بر سریع تر کردن عمل آشپزی، از قابلیت پشتیبانی دستیارهای صوتی مانند گوگل اسیستنت و آمازون الکسا برخوردار هستند.

ال جی به منظور ارائه سرویس های دستور غذایی و برنامه های غذایی هوشمند با شرکت های اینیت (Innit) و ساید شف ( SideChef) همکاری کرده است.

فرهای جدید ال جی در دو نوع به بازار عرضه می شوند که نسخه توربو کوک اسپید در سایز 1.7 فوت مکعب بوده و مجهز به فناوری جدید سیستم گرمایشی مادون قرمز است. به لطف آن، دیگر نیاز به گرم کردن فر از قبل نیست و غذاها در آن 4 برابر سریع تر از نسخه های رایج پخته می شوند.

دیگر مدل این شرکت کره ای که با عنوان فرهای True Convection شناخته می شود، در اندازه 4.7 فوت معکب تولید شده و مجهز به سیستم بخار است.

این سیستم به گونه ای تنظیم شده است تا به صورت خودکار غذا را به خوبی پخته و در عین حال رطوبت آن را حفظ کند.

مدیر بخش بازاریابی ال جی در این خصوص عنوان کرد:«محصولات هوشمند آشپزخانه ال جی در ابتدا براساس نیاز مشتریان و مبتنی بر تکنولوژی های پیشرفته طراحی شده است.»

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟