اخبار لوازم خانگی

مایدیا به دنبال تولید لوازم خانگی توشیبا در هند

براساس گزارشات منتشر شده، شرکت لوازم خانگی چینی مایدیا قصد دارد تا برند لوازم خانگی توشیبا را به بازار کشور هند معرفی کرده و خط تولید این سری از محصولات را راه اندازی کند.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، براساس گزارشات منتشر شده، شرکت لوازم خانگی چینی مایدیا قصد دارد تا برند لوازم خانگی توشیبا را به بازار کشور هند معرفی کرده و خط تولید این سری از محصولات را راه اندازی کند.

شرکت مایدیا در حال حاضر بیش از 80 درصد از سهام محصولات لایف استایل توشیبا را در اختیار دارد و به دنبال راه اندازی خط تولید این سری محصولات توشیبا در کارخانه ی ماهاراشتارا است که طبق گزارشات منتشر شده، 1,350 کرور روپیه برای این کار اختصاص داده شده است.

پارک فناوری مایدیا مجهز به سه واحد تولیدی برای لوازم خانگی خواهد شد که یکی از این کارخانه محصولات توشیبا را تولید می کند.

کارخانه توشیبا محصولاتی نظیر لباسشویی و تصفیه کننده آب را روانه بازار خواهد کرد که در واقع این اقدام در راستای گسترش شبکه فروش در بازار هند صورت گرفته است.

شرکت مایدیا با ایجاد بیش از ۱۲۶۰۰۰ شغل در چین و سراسر دنیا، توانایی و وسعت فعالیتهای تجاری خود را به عرصه نمایش گذاشته و بسیاری از محصولات سایر برندها در کارخانه های این شرکت چینی تولید می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟