اخبار لوازم خانگی

با مزیت‌های یخچال فریزرهای درب فرانسوی آشنا شوید!

یخچال فریزرهای درب فرانسوی (French Door) می توان گفت مناسب ترین یخچال های بازار هستند و می توانند بهترین گزینه برای کسانی که زیبایی ظاهر یخچال برایشان اولویت دارد باشند.

admin | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این یخچال ها از نظر مصرف انرژی نیز به عنوان یکی از کم مصرف ترین مدل های بازار به شمار می آیند. از مهم ترین مشخصه های این یخچال ها می‌توان به طراحی زیبا و جذاب، گنجایش بالا برای نگهداری مواد غذایی، انعطاف‌ پذیری و مجهز بودن به جدید ترین فناوری ‌های سرما ساز که امکان حفظ طراوت آسیب پذیرترین مواد غذایی را به مدت طولانی‌ تر فراهم می‌سازد، اشاره کرد.

فضای زیاد

این یخچال ها به دلیل نوع طراحیشان می توانند در آشپزخانه هایی با ابعاد و اندازه معمولی (یعنی نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک) مورد استفاده قرار بگیرند، با استفاد از این مدل از یخچال فریزرها فضای بسیار بزرگ تری نسبت به دیگر مدل ها در اختیار خواهید داشت.  این مطلب را خانم های خانه دار که بسیار پیش آمده که از کمبود فضا آزرده خاطر شوند درک می کنند. پس بزرگ تر به نظر آمدن فضای آشپزخانه با استفاده از لوازم خانگی مناسب بسیار اهمیت دارد. درب های باریکی که برای باز شدن این نوع از یخچال استفاده شده، مانند سایر درب های تمام عرض نیست که به فضای زیادی برای باز شدن نیاز داشته باشد. این ویژگی برای آشپزخانه هایی با فضای کم بسیار مفید است و به هنگام در آوردن یک میان وعده از یخچال کل آشپزخانه را مسدود نخواهید کرد. مزیت دیگری که این درب ها دارند این است که به اندازه درب های بزرگ یخچال های قدیمی سنگین نیستند.

طراحی زیبا

اگر شما هم از خم شدن های خسته کننده برای گذاشتن و برداشتن مواد غذایی در طبقات مختلف و قفسه های میوه و سبزیجات یخچال بیزار هستید استفاده از این مدل از یخچال برای شما بسیار مناسب خواهد بود شاید بسیار پیش آمده که به مواد کوچک دید مناسبی نداشته و آن ها را فراموش کنید. با داشتن این مدل از یخچال فریزر از این مشکلات در امان خواهید بود. کشو میوه و سبزیجات در این یخچال ها به حدی بالاست که شما می توانید به راحتی داخل آن را ببینید و به آنها دسترسی داشته باشید.  علاوه براینکه بر خلاف یخچال های سنتی، فریزر این مدل یخچال ها در قسمت پایین قرار دارد تا بتوانید مواد غذایی منجمد را که کمتر مورد نیاز هستند، در آن قسمت نگهداری کنید این تغییر به طرز هوشمندا نه ای در یخچال های درب فرانسوی مورد توجه قرار گرفته است.

مصرف بهینه انرژی

وقتی درب یخچال را باز می کنیم، هوای خنکی که برای سرد شدن آن میزان زیادی از انرژی برق استفاده شده به بیرون می آید و این انرژی، با بسته شدن یخچال باید دوباره مصرف شود که باعث بالا رفتن هزینه برق منزل شما خواهد شد. اما به دلیل طراحی خاص یخچال درب فرانسوی، نیمی از درب باز شده و میزان هوای خارج شده کاهش می یابد. بعلاوه اگر یخچال شما دارای یک کشو باشد، می توانید موادی را که در طول روز زیاد مورد استفاده قرار می دهید مانند میوه و سبزیجات و تنقلات را در آن بگذارید و به این ترتیب در هر بار دسترسی هوای خنک کمتری را از دست خواهید داد ./ایسنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟