سایر خبرها

جمعه سیاه در ایران چگونه خواهد بود؟

جمعه سیاه به عنوان بزرگترین حراج فروشگاه های سراسر دنیا محسوب می شود و در این روز که پیش از این به توضیح آن پرداخته بودیم مردم وسایل مورد نیاز خود را با تخفیف های ویژه خریداری می کنند.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جمعه سیاه به عنوان بزرگترین حراج فروشگاه های سراسر دنیا محسوب می شود و در این روز که پیش از این به توضیح آن پرداخته بودیم مردم وسایل مورد نیاز خود را با تخفیف های ویژه خریداری می کنند.

در ایران نیز این سنت در فروشگاه های اینترنتی و یا مغازه های خرده فروشی برگزار می شود و مردم ایران هم می توانند خرید های خود را با تخفیف های مناسبی انجام دهند.

فردا روز بلک فرایدی است که در ایران بزرگترین فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی کالا و بامیلو برنامه های ویژه ای برای مشتریان خواهند داشت.

دیجی کالا از ساعت 12 روز چنجشنبه یا نیمه شب امروز این تخفیف ها را شروع کرده و تا 24 ساعت بعد یعنی نیمه شب جمعه 3 آذر ادامه خواهد داشت.تخفیف ها به صورتی است که هر 2 ساعت 10 کالا با تخفیف شگفت انگیز قابل خریداری هستند و تا پایان روز 120 کالا با تخفیف های استثنایی بر روی سایت قابل خرید خواهند بود.

فروشگاه اینترنتی بامیلو نیز زمان مشابهی برای شروع و پایان تخفیف ها دارد ولی در هر ساعت 5 کالا از هر دسته بندی با تخفیفی ویژه برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟