اخبار لوازم خانگی

معرفی شگفت انگیز ترین محصولات خانگی در جهان!

لوازم خانگی نیاز هر خانه ای است. افراد در گذشته شاید بیشتر به جنبه ی عملکرد و کارایی آن توجه می کردنداما امروزه ظاهر و خلاقیت در تولید این محصولات نیز نقش به سزایی دارد.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  لوازم خانگی نیاز هر خانه ای است. افراد در گذشته شاید بیشتر به جنبه ی عملکرد و کارایی آن توجه می کردنداما امروزه ظاهر و خلاقیت در تولید این محصولات نیز نقش به سزایی دارد. در ذیل مجموعه ای از عجیب ترین لوازم خانگی گرد آوری شده است.

توستر با ظاهر قوری!

این توستر همانند دیگر دستگاه های رایج عمل می کند و تنها تفاوت آن مربوط به ظاهر عجیب آن می شود که نشان از ذوق بالای طراحان آن است.

ربات جاروبرقی دایسون

دایسون همواره به تولید انواع جاروبرقی شهرت دارداما این محصول در نوع خود منحصر به فرد است. این دستگاه مجهز به 70 سنسور، 27 صفحه گردش و 2000 قطعه الکتریکی است.

سرخ کن به صرفه تی فال

سرخ کن تی فال علاوه بر این که از طراحی جالبی برخوردار است، بسیار به صرفه نیز بوده و برای سرخ کردن یک کیلو سیب زمینی تنها به یک قاشق روغن نیاز دارد.

آکواریوم یا توالت!

شاید برخی از افراد به طراحی توالت بی توجه هستند اما یک فرد خلاق از دو اکواریوم برای ساخت این توالت فرنگی استفاده کرده و زیبایی برای سرویس های بهداشتی خانه نیز به ارمغان آورده است.

ماشین لباسشویی مجهز به سینک!

اسمگ یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایتالیایی است که به سبب تولید محصولات خانگی لوکس شهرت دارد و اخیرا فعالیت گسترده ای در بازار ایران داشته است.

این ماشین ظرفشویی زیبا مجهز به یک سینک و 12 برنامه شستشو بوده که عمل شستشوی لباس ها را آسان تر کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟