اخبار لوازم خانگی

نصب برچسب امنیتی بر روی لوازم خانگی هوشمند

با تکنولوژی خانه های هوشمند، لوازم خانگی شما می توانند راحت تر، ایمن تر و کارآمدتر شوند اما این سری از محصولات خطراتی را نیز برای مصرف کنندگان ایجاد می کنند.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با تکنولوژی خانه های هوشمند، لوازم خانگی شما می توانند راحت تر، ایمن تر و کارآمدتر شوند اما این سری از محصولات خطراتی را نیز برای مصرف کنندگان ایجاد می کنند.

طبق گفته ی کارشناسان، امکان هک شدن لوازم خانگی هوشمند و متصل  بسیار زیاد است و به همین دلیل، گروه تجاری ژاپنی به دنبال صادر کردن مجوز برای محصولاتی است که از قوانین امنیتی پیروی می کنند.

اعضای این گروه و یا انجمن را تولید کنندگان لوازم الکترونیکی تشکیل می دهند و در صورتی که محصولات براساس 11 معیار امنیتی تولید شوند، موفق به دریافت برچسب این انجمن خواهند شد.به عنوان مثال، این محصولات متصل باید کاربران را به تغییر رمز و یا شناسه های پیش فرض هدایت کنند و به علاوه، باید مطابق با آخرین استانداردهای ارتباطات وایرلس ساخته شوند.

رییس انجمن دستگاه های مصرفی متصل در این خصوص عنوان کرد:«ما امیدواریم که مجوز نامبرده، این اطمینان را به کاربران بدهد که محصول خانگی مورد استفاده از امنیت لازم برخوردار هستند.»

این گروه در خصوص طراحی این برچسب امنیتی در دسامبر تصمیم گیری می کنند و از ماه آوریل بر روی محصولات موردتایید نصب می گردد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟