اخبار لوازم خانگی

چرا فرش پادری بخریم؟

وقتی صحبت از خرید لوازم و وسایل خانه و یا جهیزیه می‌شود، هزاران وسیله ریز و درشت در ذهن نقش می‌بندد. حقیقت اینجاست که بسیاری از این وسایل، اضافه و بدون کاربرد بوده و فقط جنبه تزئینی داشته و به ندرت یا گاهی وقت‌ها به هیچ وجه مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

admin | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  اما برخی افراد خیال می‌کنند هرچه وسایل بیشتری بخرند، خانه‌ای زیباتر و اعیان‌تر خواهند داشت. با کنار گذاشتن این تصور و به دور از تجمل‌گرایی و خرید اضافی، می‌شود خانه‌ای شیک را با خرید وسایل لازم که مورد استفاده قرار می‌گیرند، آماده ساخت.

اول از همه کدام وسیله خانه را بخرید؟

اگر در حال تهیه جهیزیه هستید و یا دوست دارید بخشی از لوازم خانگی را تغییر دهید تا تنوع را مهمان منزل خود کنید این سوال برایتان پیش می‌آید که اول از همه چه چیزی را بخرم؟ لازم است شما برای انتخاب اولین وسیله، سری به فروشگاه فرش بزنید. بله درست متوجه شدید؛ خرید فرش دلخواه، به شما در انتخاب سبک و رنگ باقی وسایل کمک شایانی می‌کند و در واقع این فرش است که المان‌های دیگر را تحت تاثیر خود قرار داده و دکوراسیون خانه را شکل می‌دهد. اینجاست که طبق معمول همیشه یک فرش ۱۲ متری، فرش ۹ متری و یا فرش ۶ متری مستطیل شکل در لیست خرید قرار می‌گیرد. اما این خرید کفایت نمی کند! بلکه خانه شما قطعا به یک یا چند فرش کوچک مثل فرش پادری و فرش کناره نیز احتیاج دارد.

کاهش آلودگی و میکروب در منزل با فرش پادری!

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما یک فرش پادری با همان اندازه کوچکش قدرت این را دارد که حدود ۴۰% از آلودگی و میکروب‌های کف کفش و پای شما را قبل از ورود به اتاق جذب کند. اگر نوعروس هستید و روی تمیزی وسایل خانه خود حساسیت زیادی دارید، اگر در منزل شما کودک و یا فرد سالخورده‌ای که بیش از دیگران در معرض بیماری هستند وجود دارد، پس از خرید فرش پادری غافل نشوید.

اما کارآیی این فرش کوچک که مدل‌های متنوع و زیبا با سبک‌های متفاوت آن در بازار به فروش می‌رسد، به همین‌جا ختم نمی‌شود، پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

فرش پادری فقط یک فرش پادری نمی‌باشد!

اگر در جلوی درب حمام شما قسمتی از فرش قرار دارد حتما دوست ندارید که با رفت‌وآمد به حمام و قرار دادن پاهای نم‌دار، روی فرش لک شود. اگر هم فرشی وجود ندارد، که چندان خوشایند نیست روی سرامیک و کفپوشتان رد پاهای خیس بماند؛ اینجاست که فرش پادری به کمک شما می‌آید.

کاربرد دیگر این فرش برای زمانی است که زیر تخت خواب شما هیچ فرشی نیست و شما بعد از بیدار شدن از خواب، آن هم در روزهای سرد زمستانی مجبور هستید پاهایتان را بلافاصله بر روی زمین سرد قرار دهید پس چرا از فرش پادری استفاده نکنید؟

جلوی درب بالکن، سرویس بهداشتی، پای سینک ظرفشویی (برای جلوگیری از پاشیدن کف وآب به هنگام شستشو) هم از دیگر فضاهایی هستند که نیازمند پهن کردن یک پادری هستند که در ابعاد ۵۰×۸۵، با قیمت‌های مناسب و چندین دسته بندی همپون فرش کلاسیک، فرش فانتزی و فرش مدرن، به بازار عرضه می‌شوند.

راهروهای موجود در منزل را خالی نگذارید

بسیاری از منازل هستند که بخشی از آن توسط یک راهرو از دیگر قسمت‌ها مجزا می‌شود. راهروهایی که با فرش‌های معمولی و ابعاد رایج پوشانده نمی‌شوند و اکثر اوقات خالی می‌مانند. اما این موضوع هم راه حل خودش را دارد و می‌شود با انتخاب یک فرش کناره و خرید آن، به راهروها هم رنگ و روح داد.

پس اگر تا امروز تصور داشتید که فرش‌های کناره فقط مختص خانه‌های قدیمی و پهن کردن در راه پله‌هایشان و یا پر کردن فضای بین فرش و دیوارها است، کاملا اشتباه فکر می‌کردید./ایسنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟