اخبار لوازم خانگی

ترفندهایی طلایی برای تمیز کردن مایکروفر!

تمیزکردن مایکروفر به روش های مختلفی انجام می شود، در این بخش راحت و سریع ترین ترفندها برای این کار گردآوری شده است:

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تمیزکردن مایکروفر به روش های مختلفی انجام می شود، در این بخش راحت و سریع ترین ترفندها برای این کار گردآوری شده است:

لیمو

یک لیمو را نصف کنید و سپس داخل بشقاب مناسب برای مایکروفر قرار دهید و یک قاشق هم آب به آن اضافه کنید. سپس مایکروفر را برای یک دقیقه یا تا زمانی که داخل آن پر از بخار شود، روشن کنید.

بعد داخل مایکروفر را با دستمال تمیز نرمی پاک کنید و بشقاب مخصوص آن را هم بشویید.

سرکه

یک کاسه یا لیوان مناسب مایکروفر را تا نیمه از آب پر کنید سپس یک قاشق غذاخوری سرکه‌ی سفید به آن بیافزاید و آن را درون مایکروفر قرار دهید. مایکروفر را برای ۵ دقیقه روشن کنید.

پس از این مدت ظرف را از مایکروفر خارج کرده و با یک دستمال یا پارچه درون آن را تمیز کنید.

جوش شیرین

یک فنجان جوش شیرین را با یک قاشق غذاخوری از مایع ظرفشویی و آب مخلوط کنید. مخلوط باید به یک خمیر دندان غلیظ شبیه باشد. مخلوط را به طور یکنواخت بر روی مناطق کثیف پخش کنید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند سپس آن را پاک کرده و  محل را خشک کنید.

الکل

برای تمیز کردن بدنه مایکروفر، فقط چند قطره الکل را روی یک پارچه نرم ریخته و روی بدنه آن بکشید.

مایع ظرفشویی

براي ايمن نگه داشتن مايكروفر و اسيب نرسيدن به ان يك كاسه را از اب گرم پر ميكنيم. به اندازه كافي مايع ظرفشويي به اب اضافه مي كنيم. كاسه را به مدت يك دقيقه درون مايكروفر يا سولاردام قرار ميدهيم تا بخار كند. حالا با يك اسفنج مرطوب داخل مايكروفر يا سولاردام را به خوبي تميز مي كنيم.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟