سایر خبرها

دیگر هیچ دلالی در بازار سکه و ارز نیست

کشتی آرای با اشاره به افزایش ۲۱۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار نسبت به هفته قبل، گفت: دیگر هیچ دلالی در بازار سکه و ارز نیست.

admin | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  محمد کشتی آرای در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: قیمت سکه امروز نسبت به آخرین قیمت هفته قبل، حدود 70 هزار تومان و طلای 18 عیار نیز 12 هیزار تومان افزایش یافته است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر علت افزایش قیمت طلا و سکه در بازار را افزایش قیمت جهانی طلا و افزایش قیمت ارز اعلام کرد و افزود: داد و ستدها در بازار عادی است.

وی با بیان اینکه حباب سکه با توجه به تقاضای خرید 450 هزار تومان است، تصریح کرد: قیمت سکه نسبت به هفته قبل که 3 میلیون 760 هزار تومان بود ،  210 هزار تومان افزایش داشته است.

کشتی آرای در پاسخ به این سوال که آیا دلال ها نقشی در افزایش قیمت طلا   و سکه در بازار نداشته اند؟ گفت: هیچ دلالی برای سکه و ارز دیگر در بازار نیست و داد و ستدها براساس روال بازار انجام می شود.

وی تاکید کرد: الان دیگر هیچ دلالی در این بازارها نیست و علت اساسی افزایش قیمت طلا و سکه در افزایش قیمت اونس جهانی است./تسنیم

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟