اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه های تخصصی لوازم خانگی مشهد از فردا آغاز خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از افتتاح 3 نمایشگاه لوازم خانگی، ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از افتتاح 3 نمایشگاه لوازم خانگی، محصولات صوتی و تصویری و فرش ماشینی و موکت از فردا در مشهد خبر داد.

احمد یزدان پناه با بیان این خبرگفت: با تلاش های انجام شده در چندماه گذشته این 3 نمایشگاه تخصصی عصر فردا 24 دیماه از ساعت 18 با حضور مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد افتتاح خواهد شد.

وی افزود: 137 شرکت در قالب 783 غرفه در فضای حدود 22 هزار متر مربعی نمایشگاه بین المللی مشهد در سالن های فردوسی، بهار، عطار، ابوسعید، مولوی، انوری، عطار و 8 ضلعی برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به شرایط خاص اقتصادی کشور اشاره و بیان کرد: علی رغم دشواری های اقتصادی موجود، خوشبختانه از حیث میزان فضای مفید برای نمایش محصولات تولیدکنندگان، نسبت به سال گذشته با کاهش مواجه نیستیم و شرکت های مختلف در فضای نمایشگاهی وسیعی در حدود 9 هزار و 200 متر مربع گرد هم آمده است.

وی ادامه داد: علاوه بر شرکت های داخلی که عمدتاً از تهران، تبریز، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و …، 17 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، چین، آلمان، اسپانیا و فرانسه به صورت غرفه های تخصصی به نمایش جدیدترین محصولات و تولیدات خود از بهترین برندهای مطرح دنیا خواهند پرداخت.

یزان پناه با تاکید بر حمایت از تولید و کالای ایرانی و تلاش های انجام شده در این خصوص، بیان کرد: محصولات نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه در زمینه هود و سینگ، اجاق گاز و فر، صوتی و تصویری، یخچال، فریز، لوازم و ظروف آشپزخانه، ظروف چینی، لوازم برقی کوچک، فرش ماشینی و موکت هستند که به مدت 5 روز در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی و عموم مردم قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در ساعت 18 روز دوشنبه 24 دیماه با حضور میهمانان و مسئولان کشوری و استانی، خاطر نشان کرد: همه روزه تا 28 دی ماه از ساعت 16 الی 22 میزبان متخصصان حوزه لوازم خانگی برای بازدید از غرفه ها، عقد قرارداد و اخذ نمایندگی ها و همچنین عموم شهروندان مشهدی خواهیم بود.

منبع : برنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟