سایر خبرها

سازمان استاندارد همراه و همیار تولیدکنندگان/لزوم همکاری بخش خصوصی برای رفع مشکلات تجاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: برای افزایش سطح کیفی تولید کالا و ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: برای افزایش سطح کیفی تولید کالا و صادرات، سازمان استاندارد همراه و همیار تولیدکنندگان است.

پیروزبخت صبح امروز در جمع اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، خواستار همکاری بخش خصوصی برای ایجاد هم افزایی و رفع مشکلات تجاری در شرایط تحریم شد.

وی با اشاره به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد گفت: با همکاری اتاق بازرگانی، انجمن‌ها و تشکل ها، نظام استاندارد سازی با رویکرد نوین پیاده سازی و اجرایی می‌شود.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه، هدف ما تسهیل تجارت است اظهار داشت: برای افزایش سطح کیفی تولید کالا و صادرات، سازمان استاندارد همراه و همیار تولیدکنندگان است.

پیروز بخت خطاب به تولیدکنندگان گفت: سازمان استاندارد مسئول ایمنی و کیفیت در جامعه است و با استفاده از روش‌های نوین، سعی دارد در تعامل با صنعت و بخش خصوصی فرآیند‌ها را برای تجارت تسهیل کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟