سایر خبرها

صادرات و واردات در آینده نزدیک به زمین خواهد خورد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد است با توجه به ناهماهنگی‌های موجود ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد است با توجه به ناهماهنگی‌های موجود میان دستگاه‌های اقتصادی دولتی کشور در آینده نزدیک هم صادرات و هم واردات به زمین خواهد خورد.

پدرام سلطانی صبح امروز سه‌شنبه در نشست هیات نمایندگان اتاق تهران، اعلام کرد: آنچه که در طول ماه‌های گذشته با آن روبه‌رو بوده‌ایم یک ناهماهنگی جدی میان بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت است. متاسفانه ما به هرجا که سر می‌زنیم هر یک از طرفین می‌گویند که مشکل از طرف دیگری است و کسی مسئولیت قبول نمی‌کند.

وی تاکید کرد: اگر همین روال ادامه پیدا کند، بسیاری از اهداف اقتصادی کشور اجرایی نخواهد شد و مملکت به شش ماه دیگر هم نمی‌رسد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به کاهشی شدن آمار صادرات در ماه آذر، تاکید کرد: اگر مشکلات جدی موجود حل نشود، همین روال در زمستان نیز ادامه خواهد یافت و احتمالا روند صادرات ما به شکل نزولی پیگیری می‌شود. ما نیاز داریم که با یک نگاه واحد و مسئولیت‌پذیر لااقل دغدغه‌های ابتدایی فعالان اقتصادی برطرف شود.

منبع : ایسنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟