اخبار لوازم خانگی

کشف محموله بزرگ لوازم خانگی قاچاق در کردستان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامي استان از كشف محموله بزرگ لوازم خانگی قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامي استان از كشف محموله بزرگ لوازم خانگی قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کامیون کشنده در شهرستان “دیواندره” خبر داد.

سردار “علی آزادی”  اظهار داشت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و در پی اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان” دیواندره” یک دستگاه کامیون کشنده  به ظاهر حامل دانه خوراکی سویا  در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و تحت تعقیب قرارگرفت.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی خودرو توقیف و در بازرسي به عمل آمده مشخص شد بارنامه خودرو با بار آن که دانه خوراکی سویا بوده مطابقت دارد، لیکن با بررسی تخصصی ماموران و برداشتن لایه نازکی از دانه سویا بار قاچاق جاساز شده در کامیون کشنده در قالب کولر گازی کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود : در این عملیات  54 دستگاه کولر گازی بزرگ 2 تکه و نیز 2 دستگاه لباسشویی و دیگر لوازم خانگی که در زیر بار دانه خوراکی سویا  به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به دستگیری راننده خودرو وتشکیل پرونده قضائی خاطر نشان کرد:  کارشناسان ارزش  این محموله قاچاق را بیش از 6میلیارد ریال برآورد کردند.

منبع : پايگاه خبري پليس

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟