اخبار لوازم خانگی

بیش از ۱ میلیارد ریال رای صادر برای دو پرونده احتکار لوازم خانگی شاهرود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اداره تعزیزات حکومتی شهرستان شاهرود گفت: رای صادره استان برای دو ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اداره تعزیزات حکومتی شهرستان شاهرود گفت: رای صادره استان برای دو پرونده احنکار لوازم خانگی شهرستان شاهرود در مجموعه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

از شاهرود، حسین سعدالدین در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با بیان اینکه وظیفه اداره تعزیرات حکومتی تشکیل و رسیدگی و صدور حکم راجع به تخلفات است با بیان اینکه در سال جاری ۵ فقره احتکار در شهرستان کشف شد که بیشترین احتکار کشف شده در استان بوده افزود: در خصوص لوازم خانگی دو مورد احتکار کشف شد که با رای استان یک پرونده یک میلیارد ریال و یک پرونده ۲۰۰ میلیون ریال جریمه تایید شد که دریافت گردید.
وی با بیان اینکه باید اموال احتکاری بعد از صدور رای قطعی توزیع عمومی می‌شد گفت: متاسفانه این فرد اموال احتکاری را که به امانت نزد وی بود را به فروش رساند و خیانت در امانت انجام داد که ما به دادگستری شکایت کرده ایم که پرونده مفتوح است.
حسین رجبی دادستان شهرستان شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه متاسفانه کم کاری و ضعیف عمل کردن در شهرستان مشاهده می‌شود گفت: آنچه در چهل سال گذشته با همه تحریم‌ها و فشار‌ها کشور را موفق کرده تلاش و کار و پشتکار است که باید ادامه پیدا کند.
وی با تقدیر از تلاش‌های سپاه و بسیج در راستای خدمت رسانی به مردم بر تلاش و پشتکار برای خدمت به مردم و جبران کردن کم کاری‌ها و عدم نظارت تصریح کرد.
انتهای پیام/

نظر شما چیست؟