اخبار لوازم خانگی

شیائومی به دنبال حضور گسترده تر در بازار لوازم خانگی هوشمند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر عامل شرکت بزرگ فناوری شیائومی از سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری به ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر عامل شرکت بزرگ فناوری شیائومی از سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری به منظور توسعه اکوسیستم خانه هوشمند طی 5 سال آینده خبر داد.

این گروه بزرگ چینی که به عنوان تولید کننده ی گوشی های ارزان قیمت شناخته شده است، قصد دارد تا با توسعه قابلیت های هوش مصنوعی در بخش کالاهای مصرفی خانگی قدرتمندتر ظاهر شود.

لازم به ذکر است که استراتژی های جدید شیائومی وابسته به دو موضوع است: نخستین مطلب مربوط به سرمایه گذاری استارتاپ های خانه هوشمند و همکاری با تولید کنندگان موجود برای عرضه ابزارهای خانگی هوشمند است و دومین موضوع فعالیت های شیائومی در این حوزه است. شیائومی همانند سایر شرکت در حال توسعه قابلیت های هوش مصنوعی بوده و بیش ترین فعالیت آن در بخش دستیارهای صوتی و اسپیکرهای هوشمند خلاصه می شود.

حرکت به سمت خانه هوشمند به شرکت های نظیر شیائومی کمک می کند تا تغییرات لازم را در بازار گوشی های هوشمند ایجاد کنند.

هدف اصلی این شرکت ها از حرکت به سمت خانه هوشمند به کارگیری مزیت های گوشی های هوشمند و ایجاد و توسعه یک اکوسیستم است.

امکان کنترل بسیاری از لوازم خانگی هوشمند با گوشی های همراه فراهم شده است و به طور حتم در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور گسترده تر خانه هوشمند در این بازار هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟