اخبار لوازم خانگی

قدردانی شرکت مادیران از زحمات تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا 2019

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت مادیران، تولیدکننده داخلی تلویزیون های برند ایکس ویژن در ایران تنها ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت مادیران، تولیدکننده داخلی تلویزیون های برند ایکس ویژن در ایران تنها شرکت لوازم خانگی در کشور است که طی مسابقات جام ملت های آسیا 2019 از تیم ملی فوتبال ایران حمایت کرد.

مادیران پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران در اقدامی تحسین برانگیز در صفحه رسمی اینستاگرام خود از زحمات تیم ملی فوتبال تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که کمپیت تبلیغاتی شرکت مادیران نیز در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران بوده و کریم انصاری‌فرد، فوتبالیست مطرح کشورمان نیز به عنوان سفیر برند ایکس ویژن انتخاب و معرفی شده بود.

بابک ثقفی مدیرعامل مادیران در خصوص این انتخاب گفته بود : “انتخاب سفیر برند در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت مادیران صورت گرفته و مسئولیت اجتماعی یکی از سیاست‌های مهم این شرکت بوده است و در تلاش هستیم تا با انتخاب و معرفی کریم انصاری‌فرد به عنوان سفیر برند، پیام ویژه‌ای برای جامعه داشته باشیم.”

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران»، تبلیغات در قالب مسئولیت های اجتماعی و با انتخاب یک سفیر، یک استاندارد جهانی است که متاسفانه در کشور ما این نوع از تبلیغات آنطور که باید جایگاه خودرا پیدا نکرده است و تنها چند شرکت از این مدل جهانی استفاده می کنند. به عقیده کارشناسان حوزه مارکتینگ در این نوع تبلیغات، مخاطب، جامعه و شرکت هایی که اقدام به راه اندازی اینگونه از کمپین های تبلیغاتی می کنند، همه برنده هستند و این نوع از تبلیغات را یک رفتار کاملا حرفه ای می دانند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟