اخبار لوازم خانگی

حراج اسپیکرهای هوشمند آمازون به مناسبت روز جهانی عشق

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  نسل دوم اسپیکرهای آمازون اکو و اکو شو در بلک فرایدی سال گذشته با کاهش قیمت ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  نسل دوم اسپیکرهای آمازون اکو و اکو شو در بلک فرایدی سال گذشته با کاهش قیمت قابل توجهی به فروش رسیدند.

شرکت آمازون با نزدیک شدن به روز جهانی عشق، تخفیف هایی را برای خرید بسیاری از ابزارهای  آمازون اکو در نظر گرفته است.

نسل سوم آمازون اکو دات پیش از این با قیمت 49 دلار 99 سنت به فروش می رسید و هم اکنون با برچسب قیمت 29 دلار 99 سنت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

عملکرد نسل سوم آمازون اکو دات در مقایسه با نسل های پیشین بهبود یافته و باید گفت کیفیت صدا به نسبت اندازه خود اسپیکر بسیار حیرت‌آور است.

قسمت بالایی و پایین دستگاه از سیلیکون ساخته شده که عمر بالایی دارد. در قسمت بالایی شاهد ۴ کلید برای کنترل اسپیکر خواهید بود و می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

آمازون اکو دات با قیمت مقرون به صرفه ای در اختیار مشتریان قرار می گیرد اما اگر به دنبال نسخه ی قدرتمند تر آن هستید، آمازون اکو با قیمت 69.99 بهترین انتخاب است.

اکو شو از یک صفحه نمایشگر 10.1 اینچی با قابلیت نمایش دستورالعمل های غذایی و ویدیو برخوردار بوده که مجهز به یک دوربین نیز است.

آمازون قیمت این محصول خود را تا میزان چشمگیری کاهش داده و بهای 179 دلار 99 سنت برای آن در نظر گرفته است.

مشتریان می توانند تا 14 فوریه (25 بهمن ماه) این سری از محصولات آمازون را با تخفیف های ویژه و برچسب قیمت های جدید خریداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟