فناوری

شرکت TCL قصد دارد 5 مدل تلفن همراه تاشو تولید کند

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به نظر می رسد شرکت چینی «تی سی ال» قصد دارد ۵ مدل تلفن تاشو بسازد. چهار مدل آن در ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به نظر می رسد شرکت چینی «تی سی ال» قصد دارد ۵ مدل تلفن تاشو بسازد. چهار مدل آن در حقیقت نسخه های مختلف یک دستگاه هستند اما مدل پنجم به یک دستبند شبیه ساعت هوشمند تبدیل می شود.

شرکت های متعددی ایده هایی برای توسعه موبایل های تاشو ارائه کرده اند. اما به نظر می رسد شرکت چینی TCL به یک موبایل تاشو قانع نیست. در همین راستا تصاویر و اسناد مربوط به حق امتیاز اختراع هایی  منتشر شده که نشان می دهد این شرکت مشغول توسعه ۵ طرح موبایل تاشو است.

۴ طرح از این موارد در حقیقت نسخه های مختلف از یک دستگاه هستند که به طور عمودی، افقی، به سمت داخل یا خارج تا می شوند. اما مدل پنجم  به یک دستبند شبیه ساعت هوشمند تبدیل می شود.

این شرکت طرح اولیه Cplus  لنوو را به عنوان یک محصول واقعی احیا کرده است. البته هنوز مشخص نیست TCL این موبایل ها را می سازد یا خیر. البته این شرکت قبلا ادعا کرده بود نخستین دستگاه های تاشو خود را در ۲۰۲۰ میلادی بارگیری می کند اما در آن زمان برنامه شرکت برای این منظور مشخص نبود.

اکنون کاملا مشخص است این شرکت علاقه بیشتری به تولید موبایل دارد. همچنین TCL اعلام کرده می توان در تلویزیون ها و دستگاه های دیگر از این فناوری استفاده کرد

البته ممکن است دستگاه ساخت این شرکت  شباهتی به رویای افراد از موبایل هاش تاشو نداشته باشد. نمایشگرهای انعطاف پذیر فعلی مانند کاغذ لوله نمی کنند زیرا ضخیم تر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟