اخبار لوازم خانگی

قیمت های لوازم خانگی نسبت به ایام تابستان تغییراتی نداشته است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی فروشان کرمانشاه گفت: برخورد با محتکران لوازم خانگی مانع ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی فروشان کرمانشاه گفت: برخورد با محتکران لوازم خانگی مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها در استان شد.

ستار موسوی با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن نوروز استقبال مردم از بازار لوازم خانگی خوب است، اظهار داشت: قیمت های لوازم خانگی نسبت به ایام تابستان تغییراتی نداشته است اما در آن بازه زمانی به علت کمبود قطعات، رکود بر بازار حاکم بود.

وی با تاکید بر اینکه اکنون عرضه و تقاضا در بازار لوازم خانگی با هم برابری می کند افزود: در ماه گذشته سه جشنواره لوازم خانگی در کرمانشاه برگزار شد و در اسفند ماه هم هفت جشنواره با ارائه تخفیف برگزار می‌شود.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فروشان کرمانشاه بیان داشت: در حال حاضر مشکلی در بازار لوازم خانگی وجود ندارد و واحدها به قطعات دسترسی دارند.

وی تصریح کرد: پس از انجام برنامه ریزی با همکاری سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان دیگر شاهد افزایش قیمت در بازار لوازم خانگی نبودیم.

موسوی با اعلام اینکه ۳۵۶ واحد لوازم خانگی در کرمانشاه فعال است، ادامه داد: در ایامی که رکود بر بازار لوازم خانگی حاکم بود شاهد تعطیلی واحدی در کرمانشاه نبودیم.

وی گفت: به منظور برخورد با متخلفین با همکاری صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی با محتکران لوازم خانگی برخورد شد و بخشی از کالاهای احتکار شده در نمایشگاه و مابقی در واحدها با قیمت مصوب عرضه شد./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟