فناوری

ال جی گوشی تاشونده تولید نمی کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول های فناوری دنیا نظیرسامسونگ، شیائومی وهواوی تاکنون اطلاعات زیادی در ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول های فناوری دنیا نظیرسامسونگ، شیائومی وهواوی تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص عرضه گوشی های همراه هوشمند تاشونده و یا تاشو منتشر کرده اند اما ال جی در اقدامی غیر منتظره اعلام کرده که جزو این شرکت ها نخواهد بود.

شرکت ال جی پیش از این از تلویزیون رول شونده خود رونمایی کرد اما اعلام کرده که زمان ساخت گوشی های تاشونده هنوز فرا نرسیده است.

ال جی در جریان نمایشگاه CES 2019 تلویزیون منعطف و یا رول شونده خود را به نمایش گذاشت که خود حاکی از پیشرفت چشمگیر این شرکت کره ای در این حوزه است.

شرکت ال جی درهنگام معرفی گوشی هوشمندG5 به بررسی ساخت گوشی های تاشونده پرداخت اما در نهایت از تولید این سری گوشی ها منصرف شد.

پیش بینی می شود که تقاضا در بازار گوشی های هوشمند حدود یک میلیون نسخه باشد اما ال جی در واقع به دنبال ارتقا خود در این بازار است که با توجه به این موضوع، از تولید گوشی های هوشمند تاشو منصرف شده است.

شرکت ال جی در حال حاضر بر روی تولید گوشی رایج خود تمرکز می کند و از رونمایی رسمی گوشی های 5G  V50 ThinQ وG8 ThinQ در کنگره جهانی موبایل خبر داده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟