اخبار لوازم خانگی

فرمانروایی ال جی در بازار تلویزیون های اولد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  ال جی و سامسونگ از غول های فناوری کره جنوبی هستند که در صنایع مختلفی نظیر ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  ال جی و سامسونگ از غول های فناوری کره جنوبی هستند که در صنایع مختلفی نظیر تولید پنل های ساعت های هوشمند و تلویزیون با یکدیگر رقابت می کنند که در برخی صنایع، سامسونگ موفق تر بوده و در مواردی دیگر ال جی عملکرد بهتری داشته است.

بنابرمطالعات منتشر شده، ال جی در بخش صادرات پنل های الد بهتر از سامسونگ عمل کرده و طی سال های اخیر تعداد بیشتری پنل به جهان صادر کرده است.

طبق گزارش مشاوران زنجیره تامین صفحه نمایشگر، شرکت ال جی دیسپلی  17.1 میلیون پنل الد برای ساعت هوشمند صادر کرده و گوی سبقت را از سامسونگ (با تولید 11.5 میلیون پنل) ربوده است.

لازم به ذکر است، شرکت چینی ایور دیسپلی تکنولوژی 15 میلیون نمایشگرالد برای ساعت هوشمند صادر کرده که به همین علت در مکان دوم این لیست قرار گرفته است.

علاوه براین، ال جی دیسپلی در حال حاضر بیشترین سهام از بازار تلویزیون های الد را به خود اختصاص داده و قصد دارد تا جایگاه خود در این بخش را تثبیت کند.

ال جی از عرضه 3.8 میلیون دستگاه تلویزیون الد در سال جاری خبر داده و در حالی که این میزان در سال گذشته برابر با 2.8 میلیون دستگاه بوده است.

شرکت ال جی در زمینه عرضه تلویزیون های الد و ساعت هوشمند یکه تازی می کند و سامسونگ 85 درصد از سهم بازار ابزارهای هوشمند نظیر گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست این بازار قرار دارد.

سامسونگ در سال جاری تمام تمرکز خود را بر روی تولید گوشی های تاشونده یا تاشو گذاشته و  درنمایشگاه CES2019 شاهد عرضه محصولات هوشمند تاشونده این شرکت بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟