سایر خبرها

اهالی بازار قاچاق فروش نیستند/سایت ثبت گوشی مسافری همچنان باز است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در واکنش به بسته‌شدن سایت ثبت گوشی مسافری روی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در واکنش به بسته‌شدن سایت ثبت گوشی مسافری روی گوشی‌های فاقد شرایط سفر، گفت‌: اهالی بازار از قانون تبعیت می‌کنند؛ تنها صحبت روی کالاهایی است که در برخی نقاط کشور در مغازه‌ها مانده‌اند.

ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه اظهارداشت: سایت ثبت گوشی مسافری همچنان باز است و افرادی که مسافر بوده‌اند می‌توانند گوشی وارد و رجیستر کنند.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده نمایندگان صنف جلسه ای با اتاق ایران و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز روی این موضوع خواهند داشت، آیا صنف به این موضوع صحبتی دارند و خواست صنف چیست؟ اهالی بازار قاچاق فروش نیستند و از قانون تبعیت می‌کنند؛ تنها صحبت روی برخی کالاهایی است که در برخی نقاط کشور در مغازه‌ها مانده‌اند که بعد از جلسات اگر نتیجه ای حاصل شد اعلام می‌کنم.

از آخر هفته گذشته سایت ثبت گوشی مسافری فقط برای مسافران حقیقی که ورود و خروج برای آنها ثبت شده باز است و روی سایر گوشی‌هایی که به اسم مسافری وارد شده‌اند،‌ بسته شده است.

برخی فعالان بازار خواستار باز شدن دوباره این امکان در بازار شب عید هستند و اجرای مقررات از سال جدید هستند./فارس

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟