اخبار لوازم خانگی

تشکیل تیم ملی مهارت های صنعت ایران با همکاری سامسونگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مراسم اختتامیه چهارمین دوره ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد تکنسین های ایران با اشاره به ملی بودن این المپیاد گفت : برگزاری این مراسم با همکاری شرکت سامسونگ بسیار مفید بود و این مهم پیوند صنعت و آموزش فنی و حرفه ای بود.
باجولوند در ادامه افزود : برنامه های بزرگتری برای سال های آینده داریم چراکه یکی از نکات بسیار ارزشمند این مسابقات کشف نیروهای ماهر و مورد نیاز در بخش های مورد نیاز است.
وی افزود : اینگونه مسابقات در سراسر دنیا برگزار می شود و ما نیز تجربه چهارساله خود را به کار خواهیم گرفت تا به زودی در مسابقات جهانی نیز حاضر شویم.
باجولوند ادامه داد: ما به دنبال توسعه این رشته با همکاری شرکت سامسونگ هستیم و این همکاری در غالب یک تفاهم نامه ادامه خواهد داشت.
وی گفت : تشکیل تیم ملی مهارت های صنعت ایران از اهداف بزرگ ما است چراکه برگزاری چهار ساله این المپیاد به ما نشان داد که ما از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار هستیم.
معاون پژوهش سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور در پایان گفت : اردوی مسابقات جهانی که در مرداد ماه در ۱۱ رشته برگزار خواهد شد، در حال اماده سازی است و امیدواریم که با انتخاب افراد شایسته به جایگاه خوبی در سطح جهان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟