سایر خبرها

ویوو بزودی فناوری شارژ بی سیم جالبی را معرفی می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،تاکنون شرکت های بسیاری توانستند در صنعت تلفن هوشمند حضور پیدا کنند و برخی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،تاکنون شرکت های بسیاری توانستند در صنعت تلفن هوشمند حضور پیدا کنند و برخی نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهند. یکی از این کمپانی ها ویوو نام دارد که شاید تا به حال نام آن را شنیده باشید.

این برند چینی تاکنون از اسمارتفون های بزرگی رونمایی کرده که هر یک در نوع خود بی نظیر هستند و مشخصات بزرگی را دربرمی‌گیرند. اما به نظر می رسد Vivo می خواهد در بحث نوآوری پا فراتر گذاشته و فناوری را در محصولات آینده خود به کار گیرد که در نوع خود بی نظیر هستند.

اگر با Vivo آشنایی ندارید باید بیان کرد که ویوو یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است که طراحی کننده، توسعه دهنده و تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبیگوشی‌های هوشمند، نرم‌افزار و خدمات آنلاین است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در دونگوان، گوانگدونگ تأسیس شد. این شرکت تمرکز خود را روی ارائه یک تجربه صوتی با کیفیت بالا برای کاربران استفاده‌کننده از فناوری شباهت زیاد به اصل در گوشی‌های هوشمند خود گذاشته است.

نرم‌افزارهای توسعه یافته توسط شرکت شامل اپ‌استور ویوو، آی‌منیجر و یک سیستم عامل مبتنی بر اندروید اختصاصی به نام فانتاچ اواس می‌باشد.

اینکه ویوو می خواهد از نوآوریهای جالبی در محصولاتش به کار گیرد عجیب نیست زیرا سابقه فعالیت آن در سطحی گسترده است که بتواند چنین نوآوری هایی را در نظر گیرد. به تازگی Vivo پتنت یا همان ثبت اختراعی با نام فناوری WattUp را داشته که اجازه می دهد اسمارتفون در فاصله 5 متری از دستگاه شارژ به صورت بی سیم شارژ شود.

در این فناوری فرستنده ای وجود داشته که با اتصال به پریز برق، فرکانس رادیویی را پخش کرده که هر نوع گجت با قابلیت دریافت شارژ بی سیم تا فاصله 5 متری می توانند شارژ شوند. البته تاکنون چند شرکتی قصد داشتند چنین ویژگی را به کار گیرند اما متاسفانه به مرحله اجرا نرسید.

این برند چینی ژانویه سال جاری بود که از گوشی هوشمند پرچمدار اپکس 2019 رونمایی کرد. مدلی با صفحه نمایش کاملا بی حاشیه و مشخصات بزرگ که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

انتهای  پیام/

نظر شما چیست؟