آموزش

با تمیز کردن صحیح وسایل برقی در خانه تکانی آشنا شوید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمان خانه تکانی های عید فرا رسیده و هرشخصی برای تمیزکاری و نظافت لوازم ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمان خانه تکانی های عید فرا رسیده و هرشخصی برای تمیزکاری و نظافت لوازم خانگی و خانه راهکارهای خود را دارد. نکته مهم سریعتر به نتیجه رسیدن راهکار و صدمه نزدن به خود و وسایل مورد نظر است.در این بخش ترفندهایی برای تمیز کردن انواع لوازم خانگی معرفی شده که مانع از آسیب زدن به وسایل می شود.

تمیز کردن کف اتو

ابتدا در یک ظرف به مقدار مورد نیاز جوش شیرین ریخته و کم کم آب به آن اضافه کرده و هم بزنید تا زمانی که به حالت خمیری دربیاید. خمیر را به طور کامل کف اتو مالیده و اجازه دهید خشک شود ودر نهایت با یک پارچه تمیز و نرم خمیر را از سطح اتو تمیز کرده و به سادگی کف اتو می شود.

تمیز کردن داخل یخچال

برای تمیز کردن اصولی یخچال فقط به داخل آن نباید بسنده کرد بلکه باید قسمت های بیرونی و پشت یخچال که شامل موتور است را تمیز کرد. ابتدا یخچال را از برق کشیده و تمام وسایل داخل را خالی نموده و قفسه ها و کشوها را بیرون آورده و با مایع ظرف شویی بشویید، نکته قابل ذکرشستن شیشه یخچال است که نباید با آب داغ شسته شود زیرا امکان شکستن یا ترک خوردن وجود دارد. بهتر است با آب ولرم بشویید و در نهایت تمام قطعات را خشک کرده و سر جای خود بگذارید.

تمیز کردن گاز شیشه ای

برای تمیز کردن هود و گاز می توان ازشوینده سیف کرمی استفاده کرد، ابتدا سیف را روی سطوح ریخته وسپس با یک دستمال نم دار سیف را پاک کنید. برای براقی و تمیزی بیشتر می توانید در نهایت از دستمال های جادویی و شیشه پاک کن استفاده کنید که نتیجه بهتری می گیرید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟