اخبار لوازم خانگی

کتری هوشمند مجهز به سیستم های بیومتریک معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  نوشیدن چای برای ایجاد آرامش، خستگی، رفع بوی بد دهان، افزایش سوخت و ساز ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  نوشیدن چای برای ایجاد آرامش، خستگی، رفع بوی بد دهان، افزایش سوخت و ساز و…موثر است.دم کردن یک چای  نیازمند آبی است که به نقطه جوش رسیده باشد و برگ های چایی که به آنها اجازه داده شود در زمان مناسب دم بکشند.

تپلو2.0(Teplo) یک کتری هوشمند است که برای دم کردن راحت چای طراحی شده و به این معنی که طرفداران چای دیگرلازم نیست برای دم کردن چای از قوری استفاده کنند.این کتری نه تنها شرایط دم کشیدن چای را تنظیم می کند بلکه روی عوامل محیطی و اطلاعات بیومتریک تاثیر می گذارد.

این کتری هوشمند اطلاعات زیست محیطی از جمله روشنایی، درجه حرارت، رطوبت و صدا را جمع آوری می کند و با لمس حسگراثرانگشت، آن را با دمای بدن و ضربان قلب تنظیم می کند.برای راه اندازی این کتری هوشمند تنها کافی است که یک قاشق از هر نوع برگ چای را در محفظه ریخته و سپس دمای آب را افزایش دهید. با استفاده از اپلیکیشن تپلو نوع چای را انتخاب کنید و در ادامه این دستگاه تمام مسئولیت ها را برعهده می گیرد و در نهایت چای شما برای ساعت ها در دمای مطلوب گرم می ماند.

دستگاه تپلو2.0 توسط شرکت لود اند رود (Load & Road) طراحی شده است و پیش بینی می شود که این کتری در کشورهایی مانند چین و هند که چای از محبوبترین نوشیدنی ها شناخته می شود، با استقبال قابل توجهی مواجه شود.

قیمت پایه برای این کتری هوشمند 279 دلار اعلام شده و پیش بینی می شود که با قیمت 349 دلار در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟