اخبار لوازم خانگی

کشف یک انبار دپو لوازم خانگی در یک منزل مسکونی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از کشف یک انبار دپو لوازم خانگی در یک منزل ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از کشف یک انبار دپو لوازم خانگی در یک منزل مسکونی در شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش مهر، حسین سلامی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف یک انبار دپو لوازم خانگی در یک منزل مسکونی در شهرستان جیرفت گفت: محل مذکور که اقدام به احتکار کالاهای اساسی شهروندان کرده بود با دستور قضائی پلمب شد.

سلامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طی رصد اطلاعاتی توسط نیروهای اطلاعات سپاه شهرستان جیرفت مبنی بر احتکار و دپو لوازم خانگی در منزلی در جیرفت دستورات لازم برای پلمب آن مکان صادر و با حضور نماینده دادستان محل مورد نظر پلمب شد.

وی گفت: در این انبار اقلام لوازم خانگی شامل یخچال فریزر ۴۲ دستگاه، گاز صفحه ۴۰ عدد و گاز طرح فر ۱۶۸ دستگاه کشف شد که ارزش ریالی کالاهای مکشوفه حدود چهار میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال است.

دادستان جیرفت گفت: با توجه به شرایط موجود اقتصادی و شب عید بازاریان انصاف را سرلوحه کار خود قرار دهند و چنانچه افرادی اقدام به احتکار یا گرانفروشی کنند، منتظر برخورد قانونی وقاطع باشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟