فناوری

آشکار شدن اطلاعاتی از نسل بعدی آیپدهای اپل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در نظر دارد سال جاری همچون سال های قبل محصولات جدیدی معرفی کند. ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در نظر دارد سال جاری همچون سال های قبل محصولات جدیدی معرفی کند. اسمارتفون هایی که هر یک مشخصات خاص خود را داشته و مدل های برجسته ای به حساب می آیند.

به تازگی اطلاعاتی مربوط به آیپدهای 2019 که همان آیپد مینی 5 و آیپد 9.7 اینچی است، منتشر شد. براساس آخرین گزارش ها، کمپانی کوپرتینویی قصد دارد محصول قابلی را معرفی کند و نسل جدید آیپدهای اپل مدل های قدرتمندی نیستند اما می توانند عملکرد خوبی در مقایسه با نسل قبل از خود نشان دهند.

گفته می شود آیپد مینی 5 هیچ تفاوت ظاهری با نسل پیشین ندارد و بلکه یک مدل مشابه است. بنابراین نباید شاهد مدل کاملا متفاوتی بود و مشخصه خوبی نیز در نظر گرفته شد.

گزارش می گوید اپل اگرچه در بحث ظاهری تغییرات گسترده ای درسر ندارد، اما می خواهد سخت افزار بروزرسانی شده ای در نظر گیرد. کمپانی کوپرتینویی قصد دارد دو مدل اقتصادی را در 26 مارس طی رویدادی رونمایی کند.

جزئیات کافی در دست نیست و تنها می دانیم جک 3.5 میلیمتری هدفون در کنار تاچ آیدی روی این تبلت تعبیه می شود. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟