اخبار لوازم خانگی

274 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در بهمن ماه تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در بهمن ماه سال جاری پرونده تخلف مراکز عرضه در سطح خرد و کلان به ارزش بیش از 274 ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در بهمن ماه سال جاری پرونده تخلف مراکز عرضه در سطح خرد و کلان به ارزش بیش از 274 میلیارد ریال تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شده است .

در همین مدت تعداد 38 هزارو 423 مورد بازرسی از مراکز عرضه در سطح خرد و کلان صورت گرفته و از این تعداد 883 مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از 274 میلیارد ریال تشکیل شده است.

دربازه زمانی مورد اشاره، استان تهران با 7391 مورد بازرسی و 126 مورد تشکیل پرونده و استان مرکزی با بیش از 181 میلیارد ریال ارزش کالای قاچاق مکشوفه، بالاترین عملکرد را در بین استان ها داشته اند.

بیشترین ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه نیز به ترتیب مرتبط با گروه های محصولات صنایع شیمیایی با 180 میلیارد ریال، لباس و متفرعات لباس با 37 میلیارد ریال، خمیر چوب، کاغذ یا مقوا با 11 میلیارد ریال، مواد خوراکی و محصولات صنایع غذایی با 11 میلیارد ریال و لوازم خانگی با 10 میلیارد ریال است.

گفتنی است این آمار با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه و حمایت توأمان از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی، استخراج شده است.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسان مستقر در سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها به عنوان تنها دستگاه نظارتی حاکمیتی در حوزه نظارت بر بازار فعالیت می کنند./شاتا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟