اخبار لوازم خانگی

رونمایی از آون توستر جدید امریکن گالانز در نمایشگاه 2019 IHHS

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی به نام امریکن گالانز از دستگاه سرخ کن ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی به نام امریکن گالانز از دستگاه سرخ کن منحصر به فرد خود در نمایشگاه 2019 IHHS رونمایی کرد. این دستگاه چندکاره با عنوان توست ویو شناخته می شود و از قابلیت سرخ کردن، پختن، تست کردن مواد غذایی برخوردار بوده و به علاوه، همانند یک مایکروویو عمل می کند.

لوازم خانگی های چندکاره طی سال های اخیر محبوبیت دوچندان پیدا کرده و به نظر می رسد که در سال جدید بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

دستگاه های پخت و پز چندکاره محصولات جدیدی نیستند. برویل نخستین فردی بود که مفهوم آون سرخ کن و توستر را در سال 2018 معرفی کرد.

شرکت های کویسینارت، امریکن گالانز، همیلتون بیچ ودلونگی از جمله برندهای حاضر در این نمایشگاه هستند که جدیدترین آون توستر سرخ کن های خود را به نمایش گذاشتند.

آون توستر سرخ کن ها وظایفی نظیر پختن، کباب کردن، گرم کردن را انجام می دهند و بیشتر مدل های این دستگاه های همه فن حریف مجهز به سبد سرخ کن هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟