اخبار لوازم خانگی

شناسایی محموله های قاچاق 218 میلیاردی در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عزیزالله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عزیزالله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی با تلاش شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان طی 72 ساعت گذشته موفق شدند 74 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه مأموران 113 هزار نخ سیگار، 3 هزار و 520 متر پارچه، 164 کیلو چای، 9 دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 921 دستگاه لوازم خانگی، 52 هزار لیتر سوخت، 8 هزار و 428 قلم لوازم آرایشی، 9 تن و 120 کیلو برنج، یک‌هزار و 279 ثوب البسه و 167 راس دام قاچاق کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان، ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده را 218 میلیارد و 789 میلیون ریال عنوان و بیان کرد: در این رابطه، یک باند کلان قاچاق کالا منهدم و 107 متهم نیز دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

ملکی با اشاره به اینکه طی این مدت 114 فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، تصریح کرد: از این تعداد 18 پرونده بالای صدمیلیون تومان و 96 فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

وی تهدید قاچاق را برای استان و کشور تهدید اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی‌نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون‌گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟