فناوری

گلکسی نوت 10 سامسونگ با دوربین چهار گانه همراه است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گلکسی نوت 10 پرچمدار نسل بعدی شرکت سامسونگ است که تابستان سال جاری معرفی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گلکسی نوت 10 پرچمدار نسل بعدی شرکت سامسونگ است که تابستان سال جاری معرفی خواهد شد و تاکنون جزئیات کافی پیرامون  آن منتشر نشده است.

به تازگی تصاویر رندر شده ای از گلکسی نوت 10 منتشر شده که آن را در زوایای مختلفی نشان می دهد. اسمارتفونی که طراحی جذابی داشته و یک مدل برجسته است.

انتظار می‌رود بر روی گلکسی نوت 10 شاهد یک دوربین چهارگانه در قسمت پشتی باشیم که همانند اس 10 دارای دو سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی به علاوه‌ی یک سنسور برای ایجاد افکت های واقعیت افزوده با قابلیت 3D Depth است. امیدواریم که گلکسی نوت 10 از نظر طراحی در سنسور اندازه‌ گیری ضربان قلب و به طور کلی زبان طراحی متفاوت از اس 10 باشد. انتظار داریم بر روی گلکسی نوت 10 مانند اس 10 شاهد یک دوربین سلفی دوگانه در زیر نمایشگر  New Infinity Display باشیم.

گلکسی نوت 10 حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای اس 10 را به ارث خواهد برد که بسیار سریع و ایمن است. از آنجا که گوشی های جدید به سمت مجهز شدن به اینترنت نسل 5G در حرکت هستند. تصور می کنیم که این پرچم دار نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی کند. به طور معمول، ما شاهد یک S-Pen در همه گلکسی نوت های سامسونگ بوده اما شایعات حاکی از آن است که این بار S-Pen کمی متفاوت تر خواهد بود. به طوری که در قسمت انتهایی آن یک دوربین افزوده شده است.

احتمالا بیشتر اطلاعات موجود در این تصاویر به حقیقت تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟