اخبار لوازم خانگی

شرایط نسبتا پایدار در بازار لوازم خانگی فرانسه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق اعلام انجمن تولید کنندگان لوازم خانگی فرانسه، فروش لوازم خانگی های ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق اعلام انجمن تولید کنندگان لوازم خانگی فرانسه، فروش لوازم خانگی های کوچک و اصلی دربازار فرانسه طی سال اخیر به 63.2 میلیون یورو رسید. 206 میلیون دستگاه لوازم خانگی بزرگ در خانه های این کشور نصب شد و بیش از 15 میلیون دستگاه لوازم خانگی سالانه در فرانسه به فروش می رسد.

ارزش کل لوازم خانگی بزرگ فرانسه در سال 2018برابر با 5.2 میلیارد یورو بود که در مقایسه با سال ها ی گذشته افت 0.9 درصدی را تجربه کرده است.

لوازم خانگی های توکار 37 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دادند و رشد 0.2 درصدی داشته اند و در حالی که سایر لوازم خانگی ها 63 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده و رشد منفی 1.5 درصدی را ثبت کردند. لوازم خانگی های مربوط به بخش شستشو تقریبا شرایط پایداری را ثبت کردند و در آمد آن با رشد 0.4 درصدی به 1.9 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش لوازم آشپزخانه در بازار فرانسه 2.1 درصد کاهش داشته ورشد منفی را ثبت کرده است و در حالی که لوازم خانگی های کوچک افزایش 0.5 درصدی داشته ودر مجموع  47.9 میلیون یورو از این محصولات در سال گذشته فروخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟